۰
دوشنبه ۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۰
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مشكل سيتي بيشتر از سيستم است تا بازيكنان. واضح است كه گوارديولا ليگ برتر را دست‌كم گرفته است.

گوارديولا شيوه‌‌اش را تغيير دهد

به گزارش روزنامه خبرورزشی، يك قهرمان واقعي بيسبال اين تكنيك را دارد كه موقع ضربه زدن حواسش به كارهاي دفاعي باشد. اين بخشي از قابليتهاي او است. محمدعلي كلي هم به رغم هجوم به سمت حريفش، قابليت فوقالعادهاي در دفاع از خودش داشت. اين حقيقت در همه ورزشها وجود دارد. براي اينكه عالي باشي به توازن نياز داري. بله، تو بايد به جلو بروي و جلب توجه كني اما بايد قادر باشي از خودت دفاع كني. در حال حاضر منچسترسيتي پپ گوارديولا دور از حد انتظار است و راه زيادي براي قهرماني در پيش دارد. آنها براي سهميه ليگ قهرمانان اروپا ميجنگند اما صادقانه بگويم اين چيزي نيست كه مديران باشگاه را راضي كند. دليلش كاملاً مشخص است و در بازي با تاتنهام دوباره مشاهده شد.

 

سيتي در كارهاي هجومي فوقالعاده بود. تحرك، اشتياق براي گلزني و هوش آنها باعث شد كه از تماشاي بازيشان لذت ببريد. آنها در دقايقي بهترين بازي فصل خود را ارائه كردند. با اين حال بازي با تساوي به پايان رسيد چون سيتي هنوز نميتواند دفاع كند. منچسترسيتي مثل تيمي ميماند كه براي پيروزي نياز دارد سه گل بزند و اين موقعيتي ناراحتكننده براي آنهاست. اين چيزي نيست كه بشود با آن به قهرماني رسيد. هركس كه مقابل سيتي بازي ميكند براي گلزني ذوقزده است چون ميداند كه حريف اين فرصت را به راحتي در اختيارش ميگذارد. براي اين كار آنها فقط به يك فرصت نياز دارند. اورتون هفته گذشته چهار شوت به سمت دروازه سيتي زد و چهار بار به گل رسيد. تاتنهام اين هفته دو موقعيت گلزني داشت و دو گل به ثمر رساند.

 

سؤال اينجاست كه گوارديولا چطور با اين قضيه كنار ميآيد؟ مشكل سيتي بيشتر از سيستم است تا بازيكنان. واضح است كه گوارديولا ليگ برتر را دستكم گرفته است. اينجا به لستر و اورتون ميروي و چهار گل دريافت ميكني. من عقيده ندارم چنين چيزي در بارسلونا و بايرنمونيخ اتفاق بيفتد. حتي اگر بهترين بازيكنان دنيا را هم در اختيار داشته باشي، اگر بخواهي همچون شيوه كنوني گوارديولا بدون توجه به خط دفاعيات بازي كني با مشكل مواجه خواهي شد. بازي كردن به سبكي كه بارسلونا در لاليگا بازي ميكرد در انگليس جواب نميدهد. پپ نياز دارد تا شيوهاش را عوض كند. البته اين بازي يك برنده بيشتر نداشت و او آنتونيو كونته بود كه در خانه حضور داشت.

 

گلن هادل ديلي ميل

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی