۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدیرعامل پیشین باشگاه استقلال با انتقاد از سرمربی این تیم گفت: علیرضا منصوریان بداند که محکوم کردن دیگران کار درستی نیست.

افشارزاده: آقای منصوریان!بهترین تیم را تحویلت دادیم، چه کردی؟

بهرام افشارزاده درباره اظهارات علیرضا منصوریان مبنی بر اینکه مدیران قبلی استقلال در محرومیت باشگاه از نقل و انتقالات مقصر هستند، اظهار داشت: زمانی که به استقلال رفتم، باشگاه بدهیهای زیادی داشت، اما کسی را مقصر ندانستم. منصوریان بداند محکوم کردن دیگران در شأن و شخصیت او نیست. اگر به پندار توفیقی مسئولیت حل مشکلات را داده بودند او باید دنبال این کارها میرفت که البته این اختیار به وی داده نشد.

وی افزود: چند ماه است که در استقلال مسئولیت ندارم و نمیدانم چرا چنین صحبتهایی را مطرح میکنند. پول عادل شیحی باید پرداخت میشد و مقصر دانستن دیگران درست نیست. بهجای اینکه این حرفها را بزنند، مشکلات را حل کنند. زمانی که مدیرعامل استقلال شدم، هیچ وقت علیه فتحاللهزاده صحبت نکردم که چرا باشگاه این همه بدهی دارد. وقتی مسئولیت داریم، باید تلاش کنیم بدهیها را پرداخت کنیم.

مدیرعامل پیشین استقلال با انتقاد از اظهارات سرمربی این تیم گفت: آقای منصوریان! بهترین تیم استقلال را تحویلت دادیم، اما چه نتایجی کسب کردی؟ بهجای اینکه دیگران را محکوم کنی، بهتر است پاسخ دهی که چرا استقلال نتیجه نگرفت. هر کاری از ما خواستی انجام دادیم. هزینه کرده و اردو برگزار کردیم، بازیکن گرفتیم و از هیچ تلاشی هم دریغ نکردیم اما تیم چه نتیجهای گرفت؟

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی