نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
۰
یکشنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۲
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

باشگاه چلسی یک سنگربان به جای آسمیر بگوویچ برای نیمکت ذخیره پیدا خواهد کرد.

چلسی به دنبال جانشينی برای كورتوا

به گزارش روزنامه خبرورزشی، صدرنشين ليگ برتر در جستوجوي يك دروازهبان به عنوان ذخيره براي تيبو كورتوا است چون آسمير بگوويچ در حال ترك كردن استمفوردبريج است و ژانويه بهترين فرصتي است كه آنتونيو كونته ميتواند يك سنگربان مطمئن را به خدمت بگيرد.

 

به محض اينكه يك جانشين مناسب براي بگوويچ پيدا شود، چلسي اجازه جدايي اين دروازهبان بوسنيايي را صادر خواهد كرد و مهمترين خريدار او بورنموث با يك پيشنهاد 10 ميليون پوندي است. بگوويچ 29 ساله حاضر است با كاهش دستمزدش هم موافقت كند تا بتواند در تيم ادي هوو جاي آرتور بوراك را بگيرد.

 

بگوويچ بعد از پنج سال و نيم بازي در استوكسيتي در سال 2015 به چلسي پيوست اما فقط در جامهاي حذفي و اتحاديه به او بازي داده شده. آنتونيو كونته در صدد است كه دروازهبان مطمئني براي جانشيني كورتوا بخرد و گوردون از سلتيك هم مسلماً از اينكه مرد شماره دوي استمفوردبريج بشود، استقبال خواهد كرد. پيشنهاد اوليه چلسي براي خريدن كريگ گوردون كه سه ميليون پوند بوده، رد شده چون برندان راجرز ترجيح ميدهد دروازهبان اصلي خودش را تا آخر فصل حفظ كند. از قرارداد فعلي گوردون با تيمش 18 ماه باقي مانده و به نظر ميرسد كه پيشنهاد تمديد قرارداد را دريافت كند. چلسي در مرحله بعدي پيشنهادش را براي خريدن گوردون افزايش خواهد داد. اين دروازهبان همين دو سال قبل به خاطر مصدوميتهاي متعدد در آستانه اتمام دوران حرفهاياش قرار گرفته بود و بعد از مدتي تمرين كردن با رنجرز راهي سلتيك شد.

 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی