۰
یکشنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۵
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

درگیری فیزیكی دو مربی بوكس خیلی زود در شبكه‌های اجتماعی منتشر و زودتر هم تكذیب شد. علیرضا استكی، مربی تیم ملی با بیان اینكه بین او و عیسی گل‌محمدی، مربی پیشین تیم جوانان، هیچ دعوایی نبوده می‌گوید‌: «من با گل‌محمدی هیچ مشكلی ندارم كه بخواهم با او دعوا كنم.

درگيری فيزيكی نبود، گلايه بود!

به گزارش روزنامه خبرورزشی فقط از او گلایه داشتم و به او گفتم. هیچ درگیری فیزیكی بین من و او به وجود نیامد. حالا نمیدانم چرا بعضیها دوست دارند با حاشیهسازی آرامش بوكس را بگیرند.» او با اشاره به تمرینات تیم ملی میگوید: «در حال حاضر شرایط اردوی تیم ملی خوب است و ملیپوشان آرامش روحی خوبی دارند. تلاش ما این است كه بوكسورهای ملیپوش بتوانند بدون به هم خوردن تمركزشان، تمرینات را ادامه دهند و خود را برای تورنمنتها آماده كنند. امیدوارم بعضیها با حاشیههای ساختگی دنبال به هم زدن نظم اردوها نباشند. همه ما فقط یك هدف داریم و آن هم موفقیت بوكس است.» استكی درباره حضور بوكسورهای قدیمی در تیم ملی میگوید: «جاسم دلاوری و مهدی قربانی با حضور در مسابقات انتخابی و جلب نظر مربی كوبایی به اردو دعوت شدند. قربانی به دلایل شرایط كاری در تمرینات عصر حاضر میشود و امكان حضور در تمرینات صبح را ندارد.»

عیسی گلمحمدی، مربی پیشین تیم ملی با رد درگیری فیزیكیاش با استكی میگوید: «به هیچ عنوان با استكی درگیری نداشتم، او فقط از من گلایه كرد كه چرا از نتایج ضعیف تیم ملی در چین انتقاد كردهام.» او كه برای تماشای تمرین بوكسورهای توابع به آكادمی رفته بود ادامه میدهد: «تعدادی از بوكسورهای توابع در آكادمی المپیك تمرین میكنند و من برای سركشی به تمرینات آنها به آكادمی رفتم. اینكه گفته میشود با استكی درگیری فیزیكی داشتم، اصلاً صحت ندارد.» گلمحمدی درباره انتقادش به استكی حرف میزند: «تیم ملی در مسابقات انتخابی المپیك با تركیب 10 بوكسور حاضر شد اما حتی یك سهمیه هم نگرفت. در آن مقطع استكی سرمربی تیم ملی بود و همه انتظار داشتند حداقل دو سهمیه بگیرد كه متأسفانه نشد و من هم از نتایج تیم ملی و عملكرد استكی انتقاد كردم. در آكادمی المپیك زمانی كه با استكی رودررو شدم او از من گلایه كرد كه چرا عملكردش را زیر سؤال بردهام. به هر حال من عضو خانواده بوكس هستم و اگر انتقادی هم داشتم منطقی بوده است.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی