۰
یکشنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۲
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کاپیتان تیم فوتبال تراکتورسازی می‌گوید:خودمان با عملکردی که داشتیم باعث شدیم که پرسپولیس به صدر برود، ما باید آنالیز کنیم و بدانیم چرا ضعیف بازی می‌کنیم و چرا ضعف داریم

خودمان باعث شدیم که پرسپولیس به صدر برود

مهدی کیانی در مورد اتفاقات جنجالی دیدار تراکتورسازی برابر  ماشینسازی که در نهایت منجر به اخراج او شد، گفت: من در صحنهای که کارت زرد گرفتم هیچ خطایی انجام ندادم و همه چیز از آنجا شروع شد. خیلی ساده به داور گفتم که شما چه خطایی را گرفتید و او خیلی زود به من کارت زرد نشان داد. داور انگار منتظر بود تا یک حرف بزنم! من نمیدانم چه چیزی گفتم که با کارت زرد جریمه شدم. من کاپیتان تیم هستم و حق دارم با داور صحبت کنم، اما ایشان به شکل عجیبی به من کارت زرد نشان داد.
 
او در واکنش به اینکه باشگاه تراکتورسازی خواهان بخشش محرومیتش شده، اما بعید است که این محرومیت بخشیده شود، گفت: چرا نباید محرومیت مرا ببخشند؟! من در صحنهای که داور کارت زرد نشان داد هیچ اشتباهی انجام ندادم، بنابراین بهناحق محروم شدم. طبیعی بود که بابت آن اتفاق عصبانی شوم و واکنش نشان بدهم. من هیچوقت عادت ندارم که به داور بیاحترامی کنم و میتوانید سابقه انضباطی مرا ببینید. من هم معتقدم که باید محرومیتم بخشیده شود.
 
کیانی درباره حرفهای مربی پرتغالی تراکتورسازی که گفته بود ارادهای در کار است تا تیم دیگری قهرمان شود، گفت: من نظر خودم را میگویم. وقتی آقای عابدینی بهعنوان یکی از مسئولان فدراسیون فوتبال از قهرمانی پرسپولیس حرف میزند یا در اینستاگرام عکس منتشر میکند و به پرسپولیس تبریک میگوید، طبیعتاً این موضوع ذهنیت هواداران تراکتورسازی و همچنین بازیکنان و کادر فنی را تغییر میدهد. من معتقدم رفتارها در این زمینه باید حرفهایتر باشد. واقعاً چه دلیلی داشت که آقای عابدینی آن حرفها را مطرح کند؟
 
هافبک تراکتورسازی با اشاره به اختلاف شش امتیازی تیمش با پرسپولیس در جدول و سخت شدن کار این تیم برای قهرمانی گفت: خودمان با عملکردی که داشتیم باعث شدیم که این اختلاف بهوجود بیاید. ما باید آنالیز کنیم و بدانیم چرا ضعیف بازی میکنیم و چرا ضعف داریم. بازی با پرسپولیس بسیار مهم است. ما حتماً باید آنها را ورزشگاه آزادی شکست بدهیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی