نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در حالی که عنوان شده مهدی طارمی با یک پیشنهاد نجومی به چین می‌رود اما ممنوعیت قانونی در لیگ چین حضور ستاره سرخ‌پوشان را در لیگ چشم‌بادامی‌ها منتفی می‌کند.

پیشنهاد ۸ میلیاردی ذهن ستاره پرسپولیس  را درگیر کرد

به گزارش خبرورزشی، پس از ارائه پبشنهاد از سوی تیم های چینی به محمد انصاری و رد این پیشنهاد از سوی باشگاه پرسپولیس ؛ این بار یک باشگاه چینی مهدی طارمی مهاجم پرسپولیس را هدف قرار داده است و چینی ها قصد جذب این مهاجم طراز اول فوتبال ایران را دارند . یک مدیر برنامه مطرح ایرانی ساکن اروپا این پیشنهاد را ابتدا به عبدالله الصمد ابراهیمی مدیربرنامه های طارمی ارائه کرد اما وی تاکید داشت بر اساس قرارداد طارمی با پرسپولیس باید با مدیران باشگاه مذاکره شود . 
روز جمعه پیشنهاد باشگاه چینی به یکی از مدیران پرسپولیس مطرح شد که ابتدا به ساکن این پیشنهاد رد شد . اما باشگاه چینی پیشنهاد خرید طارمی با رقم 2 میلیون یورو را به مدیران پرسپولیس ارائه کرده است که در صورت قبول این پیشنهاد اغوا کننده برگه های قرارداد برای باشگاه پرسپولیس ارسال می شود تا انتقال نهایی شود . 
هنوز مدیران پرسپولیس نسبت این پیشنهاد 8 میلیارد و 200 میلیون تومانی چینی ها واکنشی نشان نداده اند . در صورت انتقال طارمی به چین، این انتقال گران ترین ترانسفر تاریخ فوتبال ایران خواهد شد  تا به حال هیچ باشگاهی در دنیا برای خرید یک بازیکن ایرانی چنین رقمی را پیشنهاد نکرده است . 
طارمی قراردادی دو ساله با باشگاه پرسپولیس دارد و هیچ بندی در این قرارداد نیست که بتواند شخصا و به طور یک طرفه این قرارداد را فسخ کند.
یک ماه قبل همین مدیر برنامه پیشنهاد المپیاکوس یونان را به مدیر طارمی ارائه کرد که به دلیل نداشتن رضایت نامه این پیشنهاد رد شد تا باشگاه مطرح یونانی با کریم انصاری فرد به جای طارمی وارد مذاکره شود و او را جذب کند.

این پیشنهاد و این خبر در حالی مطرح شده که اتحادیه فوتبال چین چندی پیش حضور بازیکنان آسیایی در لیگ این کشور را ممنوع کرده و بیشتر تمرکز این کشور روی جذب بازیکنان قارههای مختلف به جز آسیا است.

لیگ چین طی یک سال گذشته با جذب چهرههای سرشناس فوتبال دنیا در صدد مطرح کردن فوتبال این کشور  است و به همین دلیل پیشنهادات اغوا کنندهای به کارلوس توس، وین رونی و .... از سوی باشگاههای این کشور مطرح میشود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی