نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

چینی‌ها این روزها حسابی برای فوتبالشان خرج می‌كنند و به دنبال جذب بازیكنان نخبه كشورهای دیگر خاصه آسیایی‌ها هستند. یكی از باشگاه‌های این كشور به دنبال جذب محمد انصاری مدافع پرسپولیس بود اما در نهایت پرسپولیسی‌ها به جدایی او رضایت ندادند و انتقال این بازیكن به شرق آسیا دست‌كم تا به امروز منتفی است.

آيا چينی‌ها به طارمی 8 ميليارد و 200 ميليون تومان می‌دهند؟!

جدیدترین بازیكن مد نظر چینیها مهدی طارمی است. مهاجم شماره 9 پرسپولیسیها با پیشنهاد یكی از باشگاههای چینی مواجه شده و این پیشنهاد هم به شدت اغواكننده است. گفته میشود باشگاه چینی كه هنوز نامش فاش نشده، برای جذب طارمی حاضر به پرداخت 2 میلیون یورو (معادل 8 میلیارد و دویست میلیون تومان) است. اگر رقم این پیشنهاد واقعی باشد و پرسپولیسیها هم راضی به انتقال او به چین شوند، طارمی به گرانترین بازیكن تاریخ فوتبال ایران بدل خواهد شد.

انتقال طارمی به این باشگاه چینی فقط با رضایت باشگاه پرسپولیس امكانپذیر است چرا كه او ابتدای فصل قراردادی 2 ساله با این باشگاه امضا كرد و حق انتقالش را نیز به پرسپولیس واگذار كرده است! هر چند هنوز در صحت و سقم مبلغ پیشنهادی تردید وجود دارد و باشگاه پرسپولیس در این خصوص اظهار نظری نكرده است اما با توجه به ریخت و پاشهای باشگاههای چینی طی فصول اخیر، چنین پیشنهادی برای آقای گل فصل قبل لیگ ایران چندان هم عجیب نیست.

 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی