نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی با فدراسیون فوتبال روی لج و لجبازی افتاده است. او وقتی به تاج اعلام کرد دستیاران ایرانی‌‌اش را نمی‌خواهد، به آن معنا بود که روی تعطیلی اردوها پافشاری می‌کند. کی‌روش گفته بود تیم ملی از این پس در روزهای خارج از فیفادی نه اردو می‌گذارد و نه بازی دوستانه خواهد داشت.

مهم ترین سؤال تاج از کارلوس کی‌روش

به گزارش خبرورزشی، تاج خیلی تــلاش کـــرده کیروش از نظر خود بازگردد اما تا این لحظه موفق نشده است. ظاهراً او این بار نمیخواهد عقبنــــشینی کند. بعضیها معتقدند این رفتار کیروش تنها یک نشانه دارد؛ «تلاش برای رفتن.»

او حالا دستیاران ایرانیاش را هم نمیخواهد و در واقع این تصمیم او مربوط به همین لغو اردوها و بازیهای خارج از فیفادی است. دوشنبه تاج از کیروش پرسید چرا چنین تصمیمی گرفته؟ که او پاسخ داد: «سه، چهار روز قبل از بازیها اردو داریم و دو دستیار برایم کافی است. برای این نوع کار نیاز به این همه دستیار ندارم!» در واقع کنار گذاشتن دستیاران ارتباط مستقیم با لغو اردوها دارد و این اتفاق به احتمال زیاد رخ میدهد. در همین حال روز گذشته جواد نکونام به دیدار مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال رفت تا تکلیف خود را روشن کند. تاج تأکید دارد مشکل حل خواهد شد.

دلخوری دستیاران ایرانی از کیروش؟

در همین حال منابع خبری در فدراسیون فوتبال فاش کردند رفتاری که کیروش با دستیارانش داشت، باعث دلخوری آنها شده است. در این روزها جواد نکونام، مارکار آقاجانیان و مهرداد خانبان به طور کامل سکوت کردهاند اما یک مقام مسئول در فدراسیون فوتبال گفت نه تنها آنها بلکه مقامات این فدراسیون هم از رفتار کیروش با مربیان ایرانی دلخور هستند و میگویند کیروش چنین برخوردی هیچگاه با دستیاران خارجیاش نداشته است. در اردوی دبی کیروش در شرایطی قصد داشت مربیان ایرانی را به خاطر عدم دریافت حقوقشان به ایران برگرداند که دستیاران خارجیاش هم حقوقشان را نگرفته بودند. کیروش با این رفتار بیشتر به دست منتقدانش سوژه داد. تا قبل از این اتفاقات منتقدان کارلوس میگفتند او با ایرانیها رابطه خوبی ندارد و در ماجرای اخیر کیروش به این منتقدان سوژه بیشتری داد. باید دید آیا تصمیم او عملی میشود؟ فعلاً تاج با جدایی سه دستیار ایرانی مخالفت کرده اما شنیده میشود حتی در صورت بازگشت کیروش از نظرش، شاید این مربیان برنگردند. تمام اینها گمانهزنی و شایعه است و بیشک در چند روز آینده تکلیف نهایی مشخص میشود. فعلاً دنگاسپار و اوسیانو کروز به عنوان دو دستیار کیروش فعالیت میکنند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی