نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
یکشنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۹
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بعضی مواقع خلاف جریان آب شنا كردن خوب است و بعضی مواقع هم خوب نیست.

خیلیها خلاف جریان آب شنا میكنند تا متفاوت باشند و دیده شوند، بعضیها هم اگر خلاف جریان آب شنا میكنند به هدفشان اعتقاد دارند و كاری به دیده شدن و دیده نشدن ندارند.

بعضیها هم شاید نه از روی اعتقاد به نوع كارشان، بلكه از روی عادت خلاف جریان آب شنا میكنند و سیستمشان اینطوری است.

ماجرا اما مربوط به همسر یكی از فوتبالیستهای مطرح كشورمان است؛ فوتبالیستی كه تا همین یكی، دو سال پیش عضو تیم استقلال بود هر چند الان دیگر در جمع آبیها نیست و در تیمی دیگر بازی میكند اما همه جا خود را یك استقلالی چند آتشه معرفی میكند.

همسر این فوتبالیست به نوعی هنجارشكن است و در صفحه اینستاگرامش كه خصوصی هم نشده و عمومی است، عكسها و فیلمهایی منتشر میكند كه با هنجارهای كشورمان همخوانی ندارد.

همین عكسها بود كه فوتبالیست مورد اشاره را به كمیته انضباطی فدراسیون فوتبال كشاند. عكسهای دو نفرهای كه جناب فوتبالیست مجبور شد از صفحه اینستاگرامش حذف كند.

با این حال همسر مدل این فوتبالیست در صفحهاش همچنان به انتشار تصاویری از خود ادامه میدهد؛ تصاویر و فیلمهایی كه چند ماه پیش حتی پای یكی از مدلهای زن را به دادگاه و دادستانی تهران باز كرد.

او چند روز پیش دابسمشی علیه پرسپولیسیها منتشر كرد كه البته پس از واكنش شدید پرسپولیسیها مجبور به حذف آن دابسمش شد.

به نظر میرسد با این اوصاف و شرایط، فوتبالیست مورد نظر ما كه سن و سالی هم ندارد باز دچار دردسر و حاشیه شود، جز اینكه همسر این فوتبالیست، دیگر خلاف جریان آب شنا نكند و كمی هم به فكر حاشیههای پیرامونی همسرش باشد.

نكته: اگر بازیگر زندگی خود نباشی بازیچه آن خواهی شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی