نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

خوان کوادرادو کلمبیایی ستاره یوونتوس در دیدار تیمش برابر اینتر نقش تعیین کننده داشت.

دربی ايتاليا به نام كوادرادو

به گزارش روزنامه خبرورزشی، شليك خوان كوادرادو به سمت دروازه سمير هندانوويچ فقط يك گل زيبا نبود. اين شوت پيامي بود به همه تيمهاي حاضر در سري A كه: «هيچكس قادر به مقابله با يوونتوس نيست. بانوي پير با قدرت در ايتاليا ميتازد و بدون اينكه كسي جلودارش باشد به چيزي جز قهرماني فكر نميكند.»

 

دژي به نام يوونتوس آرنا

يوونتوس يك بار ديگر نشان داد در ايتاليا رقيب ندارد و تيمي نيست كه جلوي آنها را بگيرد. بانوي پير با اين پيروزي خفيف خودش را 54 امتيازي كرد تا با يك بازي كمتر مقتدرانه در صدر جدول جا خوش كند. نكته قابل توجه در مورد بيانكونري، آمار فوقالعاده آنها در بازيهاي خانگي است. تيم مكسي آلگري موفق شد بيست و هشتمين پيروزي متوالي خود را در يوونتوس آرنا جشن بگيرد و ركورد شكستناپذيرياش را افزايش دهد.

 

اينتر و زمان تغيير

به نظر ميرسد زمان تغيير و تحولات در اينتر فرا رسيده است. اينتريها درست چند ساعت قبل از دربي ايتاليا در كمال تعجب از پيشنهاد نجومي به آنتونيو كونته پرده برداشتند. جدا از اينكه افشاي چنين پيشنهادي قبل از بازي مهم با يوونتوس چقدر ميتواند به ضرر نراتزوري و استفانو پيولي تمام شود (كه تمام شد) اما ميشود به اين نكته اشاره كرد كه بالاخره مالكان چيني اينتر لزوم تغيير را حس كردند. با پيشنهادي كه مالكان چيني اينتر به دن آنتونيو دادند احتمالاً بايد منتظر رنسانس اين تيم در بازار نقل و انتقالات تابستاني بود.

 

كوادرادو ستاره دربي ايتاليا

در حالي كه همه فكر ميكردند گونسالو ايگواين و مائورو ايكاردي ستارههاي اين مسابقه باشند اما شرايط مسابقه طور ديگري پيش رفت. ضربه پائولو ديبالا به تيرك خورد، ژائو ماريو بهترين فرصت براي پيش انداختن اينتر را از دست داد و ضربه سر ماريو مانژوكيچ به بيرون رفت تا بازيكن كلمبيايي يووه ستاره بازي لقب بگيرد. شليك سرضرب خوان كوادرادو پيش از پايان نيمه اول كافي بود تا تعيينكننده دربي ايتاليا باشد. بازيكن قرضي يوونتوس در حالي اين گل را به ثمر رساند كه آنتونيو كونته، سرمربي چلسي، در ورزشگاه حضور داشت. گلي كه شايد كونته را مجاب كند كه بازيكنش را در پايان فصل به استمفوردبريج بازگرداند.

 

پيولي كوچكتر از اينتر

استفانو پيولي در اين بازي تصميم گرفت در خط دفاعي از سه بازيكن بهره بگيرد كه انديشههايش با چاشني شانس تا حدودي جواب داد اما عمر سيستم سه دفاعه او به بيش از يك نيمه نكشيد و سوپرگل كوادرادو برنامههاي سرمربي 51 ساله اينتر را به هم ريخت تا نراتزوري بعد از 7 پيروزي دوباره شكست را در حساسترين بازي فصل بپذيرد. پيولي در ابتداي فصل با اين توجيه جاي فرانك ديبوئر را گرفت كه اينتر را متحول كند و به جمع مدعيان قهرماني بفرستد. اتفاقي كه تا پايان هفته بيست و سوم نيفتاد و اينتر رتبهاي بهتر از پنجمي كسب نكرده است. اينطور كه پيداست شيشه عمر مربيگري پيولي هم مثل والتر ماتزاري، روبرتو مانچيني و دي بوئر رو به اتمام است؛ شايد در پايان فصل.

 

تحت تأثير قضاوت داور

بلافاصله بعد از پايان بازي، هواداران اينتر در فضاي مجازي به انتقاد از عملكرد نيكلا ريتزولي، داور مسابقه، پرداختند. در اين مسابقه دو صحنه مشكوك رخ داد كه اولي برخورد مانژوكيچ با ايكاردي در نيمه اول بود. صحنهاي كه داور از اعلام پنالتي به سود نراتزوري چشمپوشي كرد تا داستان بازي به كلي عوض شود. اخراج ايوان پريسيچ در دقايق پاياني بازي هم دومين صحنهاي بود كه اينتريها به آن اعتراض و در نهايت داور را مقصر اين شكست عنوان ميكردند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی