نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در روزی كه پرسپولیس موفق شد با نتیجه 3 بر صفر تراكتورسازی تبریز را در استادیوم آزادی شكست بدهد، حسین ماهینی یكی از بهترین‌های میدان بود.

ماهينی: شهر‌آورد برای هواداران پرسپوليس اندازه قهرمانی ارزش دارد

به گزارش روزنامه خبرورزشی كاپیتان دوم پرسپولیس  پس از چند بازی كه در پست غیرتخصصی دفاع چپ به زمین رفته بود بالاخره به پست اصلی خود دفاع راست برگشت و نمایش خوبی هم ارائه داد.

با حسین ماهینی یك روز پس از برد فینال زودهنگام لیگ گپ زدیم كه ماحصل آن را در قالب مصاحبه میخوانید؛

*بالاخره به دفاع راست برگشتی و در پست اصلیات بازی كردی؟

به عنوان یك بازیكن تابع سرمربی هستم. هرجایی كه برانكو تشخیص بدهد بازی میكنم.

*اگر برانكو از تو بخواهد در شهرآورد به جای كمالكامیابینیا در هافبك دفاعی بازی كنی، چطور؟

برانكو اگر بخواهد حاضرم توی گل هم بایستم. در فوتبال حرفهای یاد گرفتم تابع محض تصمیم سرمربی باشم. البته لطفاً بنویسید كه بخشی از حرف من شوخی بود چون ما گلر خوبی مثل علیرضا بیرانوند داریم كه مثل كوه پشت سر ماست.

* خیلیها پس از برد مقابل تراكتورسازی عنوان كردن پرسپولیس قهرمان زودهنگام لیگ شانزدهم شد. نظر تو چیست؟

نه، سرنوشت جام هنوز مشخص نشده است. فاصله ما با تیم دوم جدول به 9 امتیاز رسیده اما اینكه فكر كنید قهرمانی قطعی است اشتباه بزرگی است. ضمن آن كه لازم است بگویم تراكتورسازی تیم بزرگ و قابل احترامی است. آنها گرچه مقابل ما شكست خوردند اما هنوز هم رقیبی بزرگ محسوب میشوند.

* حضور علی كریمی در اردوی پرسپولیس چقدر در این برد تأثیرگذار بود؟

من افتخار میكنم كه همبازی علی كریمی بودم. او اسطوره بزرگ فوتبال ماست كه دلی در اردوی پرسپولیس حضور پیدا كرد و حتی زحمت كشید برای روحیه دادن به تیم تا استادیوم و رختكن ما هم آمد. واقعاً حضورش شوك مثبتی به همه ما داد. همینطور محمد پنجعلی، رضا شاهرودی، مجتبی محرمی و مهرداد میناوند و همه پیشكسوتانی كه محبت كردند و برای حمایت از پرسپولیس به استادیوم آزادی آمدند.

*در لحظهای از بازی با تراكتورسازی تبریز از تماشاگران پرسپولیس خواستی كه شما را تشویق كنند. ماجرا چه بود؟

ببینید برخلاف خیلیها من معتقدم تماشاگران و هواداران همیشه در كنار ما توی زمین هستند و ما هم نیازمند حمایت آنها هستیم. هر زمانی كه ما كم میآوریم آنها جلو میآیند و كمك میكنند. آن لحظه هم احساس كردم نیاز به تشویق و حمایت گرم هواداران با معرفت پرسپولیس داریم و...

*هفته گذشته كه با رامین رضاییان مصاحبه میكردیم به ما گفت قبل از پنالتی چیپ مقابل صبای قم و محسن فروزان تو نزد او رفتی به رقیب خودت روحیه دادی. درست است؟

اولاً ما رقیب نیستیم. رامین همبازی خوب من است. او یكی از خوبهای ایران است و آن لحظه هم وظیفهام را انجام دادم. از اول هم با رامین رضاییان مشكلی نداشتیم. اینكه من كجا بازی كنم یا نكنم برعهده سرمربی است و برانكو تصمیم میگیرد. به نظر من یكی از رازهای موفقیت این فصل پرسپولیس همین رفاقت و همدلی است.

*حیف است در این مصاحبه سؤالی درباره شهرآورد 84 نپرسیم؟

استقلال همیشه استقلال است. ما فریب نتایج گذشته استقلال را نمیخوریم. همانطور كه گول فاصله امتیازات خود با حریفان را هم نمیخوریم. این بازی برای هواداران پرسپولیس به اندازه قهرمانی ارزش دارد. پس بدون توجه به جدول و پیشداوریها به زمین میرویم تا كارخودمان را انجام بدهیم.

*یعنی میبرید؟

انشاءا....!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی