نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

لوکاس هرناندس با دلیل ضرب و شتم همسرش با کمربند دستگیر شده بود.

داستان درگيری لوكاس و نامزدش چه بود؟

به گزارش روزنامه خبرورزشی، خوسه رامون دلامورنا يكي از مقامات قضايي اسپانيا در مورد پرونده بازداشت لوكاس ارناندس، بازيكن باشگاه اتلتيكومادريد كه در دادگاه در جريان است، صحبت كرد و اعلام كرد كه دادگاه اصلي در اين رابطه در روز21 فوريه (روز مصاف اتلتيكومادريد با بايرلوركوزن در ليگ قهرمانان اروپا) برگزار خواهد شد.

او در اين رابطه گفت: «طرفين اين پرونده، لوكاس فرانسوا برنارد ارناندس، با مليت فرانسوي و بدون سابقه قضايي و آمليا دلا اوسا لورنته، بدون سابقه قضايي هستند.»

بنابر اين گزارش، حدود 5 ماه از آشنايي اين زوج با هم ميگذرد و از زمان نامزديشان، اين دو با هم در يك خانه زندگي ميكردند. حدود ساعت 2:30 نيمهشب سوم فوريه، لوكاس با اتومبيل نيسانش به خانه رسيد و درآن زمان آمليا مقابل در منزل انتظار او را ميكشيده. در هنگام رسيدن لوكاس، آمليا روي صندلي كمكراننده نشسته و از او خواسته تا كيف دستي و موبايلش را به او بدهد. همانموقع جر و بحثي ميان آنها درگرفته و آمليا در حالي كه كليد و كيف پول لوكاس را در دست داشته، ضربهاي به گونه راست و گردن نامزدش وارد كرده و بعد از اتومبيل پياده شده و لگدي هم به خودروي نامزدش زده. همين ماجرا باعث شده كه لوكاس از اتومبيل پياده شده و او هم از شرمندگي همسرش درآمده و با مشت به صورت و كمر همسرش ضربه بزند.

در نتيجه اين زدوخوردها، بخش سمت راست صورت لوكاس زخمي شده و زخمهايي نيز روي گلوي او ايجاد شده كه البته آسيبي جدي نبوده.

آمليا هم از ناحيه فك آسيب ديده و لب بالايش دچار خونريزي شده و آرنج و ساعد راست و بازوي چپش نيز دچار آسيب شده و يكي از دندههايش نيز آسيب ديده كه هيچكدام آسيبهاي جدي نبوده و درمانشان 390 يورو هزينه در بر داشته.
 
البته هيچيك از اين دو به خاطر اين آسيبهاي فيزيكي و يا آسيب وارده به اتومبيل، درخواست غرامت نكردهاند. اتهام آمليا، بدرفتاري در فضاي خانوادگي و در عين حال آسيبرساني به اموال است و اتهام لوكاس هم بدرفتاري در جو خانواده است. طبق قوانين قضايي اسپانيا، احتمالاً آمليا به خاطر بدرفتاري به 4 ماه زندان متهم خواهد شد و همچنين براي يك بازه زماني دوساله حق نزديك شدن و ارتباط گرفتن با لوكاس از هيچ طريقي را نخواهد داشت و به خاطر آسيبرساني به اموال غير، دو ماه، به صورت روزانه بايد 10 يورو بپردازد.

 براي لوكاس بازيكن اتلتيكو هم 7 ماه زندان درخواست شده است و او هم حق ندارد كه از فاصله 500 متري به آمليا، خانه و محل كار او نزديكتر شود و اين ممنوعيت براي بازهاي دوساله در نظر گرفته شده است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی