نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تیم فوتبال استقلال در مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا با شایستگی موفق شد مقابل السد به برتری برسد و راهی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا شود.

صعود رویایی استقلال به لیگ قهرمانان آسیا

تیم فوتبال استقلال در مرحله پلیآف لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 19 امروز (سهشنبه) در ورزشگاه آزادی در ضربات پنالتی مقابل السد با نتیجه 4 بر 3 به برتری رسید و راهی مرحله گروهی لیگ قهرمانان شد.

دیدار استقلال و السد در مرحله پلیآف لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 19 در ورزشگاه پر  از تماشاگر آزادی آغاز شد. این دیدار در وقت قانونی و اضافی با تساوی بدون گل به پایان رسید اما شاگردان منصوریان در ضربات پنالتی با نتیجه 4 بر 3 به پیروزی رسید.

استقلال در این دیدار با ترکیب سیدمهدی رحمتی، رابسون جانواریو، پادوانی، وریا غفوری، میلاد زکیپور، امید نورافکن، امید ابراهیمی، مجتبی حقدوست، بهنام برزای، کاوه رضایی وعلی قربانی راهی میدان شد.

سعد الشیب، پدرو کوریا، مرتضی پورعلیگنجی، عبدالکریم حسن، حمرون، ژاوی، علی اسدالله، بغداد بونجا، حمید اسماعیل، ابراهیم ماجد و محمد کاسولا هم در ترکیب السد به میدان رفتند.

ضربات پنالتی

در ضربات برای استقلال کاوه رضایی و علی قربانی، فرشید اسماعیلی و خسرو حیدری گل زدند و ضربه امید ابراهیمی را سنگربان حریف مهار کرد. برای السد هم حسن الحیدوس، ژاوی و بغداد گل زدند و توپ ابراهیم قادر به بیرون رفت و توپ محمد کازولا توسط مهدی رحمتی رفع شد.

دقایق حساس:

دقیقه 2: حرکت عبدالکریم حسن از سمت چپ در ادامه با ضربه محکم او همراه شد که از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 6: بهنام برزای دو مدافع السد را جا گذاشت و در محوطه  جریمه سرنگون شد که داور مسابقه اعتقادی به خطای پنالتی نداشت.
دقیقه 7: شوت کاوه رضایی از پشت محوطه جریمه در محوطه ششقدم با ضربه علی قربانی به گل تبدیل شد که پرچم کمکداور به نشانه آفساید بالا رفت.
دقیقه 8: فشار استقلالیها ادامه پیدا کرد. توپ در یک رفت و برگشت به امید نورافکن رسید اما ضربه زمینی او از کنار دروازه به بیرون رفت.
دقیقه 8: حرکت خوب وریا غفوری از سمت راست با پاس کاتبک او به علی قربانی همراه بود اما ضربه او از کنار تیر عمودی دروازه راهی اوت شد.

دقیقه 11: ضربه زیبای ژاوی از روی ضربه ایستگاهی با فاصلهای بسیار کم از کنار دروازه به بیرون رفت. در صحنه آهسته به نظر میرسید توپ به دیوار دفاعی استقلال برخورد کرده و به کرنر رفته است.
دقیقه 15: وریا غفوری به زیبایی مدافع روبروی خود را جا گذاشت و قصد داشت پاسی عرضی را ارسال کند که توپ توسط مدافعان السد به کرنر فرستاده شد. در ادامه کرنر ارسالی با ضربه سر امید ابراهیمی به بیرون رفت.

دقیقه 20: ارسال ژاوی در یک رفت و برگشت با ضربه آکروباتیک ابراهیم ماجد همراه شد که با اختلاف زیادی به بیرون رفت.
دقیقه 27: استقلالیها حرکتی را از سمت چپ ترتیب دادند که ارسال آبیپوشان در نهایت توسط دروازهبان السد جمع شد.
دقیقه 29: برزای میتوانست با یک پاس عمقی با دروازهبان السد تکبهتک شود که مدافعان این تیم زودتر توپ را به کرنر فرستادند.
دقیقه 31: وریا غفوری به دلیل مصدومیت نتوانست به بازی ادامه دهد و جای خود را به خسرو حیدری داد.

دقیقه 32: حرکت خوب خسرو حیدری از سمت راست با پاس عرضی و ضربه کاوه رضایی همراه شد که به مدافعان السد برخورد کرد. در ادامه نورافکن قصد داشت شوتی را روانه دروازه کند که پشت محوطه جریمه با خطا سرنگون شد.

دقیقه 34:  امید ابراهیمی توسط کاسولا با خطا متوقف شد اما داور از کارت زرد استفاده نکرد.
دقیقه 36: امید ابراهمی میتوانست تیمش را به گل برساند اما ضربه او توسط مدافعان السد برگشت داده شد.
دقیقه 41: جدیترین موقعیت السد توسط سید مهدی رحمتی دفع شد. ژاوی حرکت خوبی را انجام داد و با دریبل دو مدافع استقلال، ضربه خود را زد که کاپیتان استقلال با واکنشی زیبا توپ را برگرداند.
دقیقه 45: خطای حمید اسماعیل روی حقدوست با یک کارت زرد برای او همراه بود.

 

نیمه دوم

دقیقه 46: در ثانیههای ابتدایی نیمه دوم استقلال میتوانست به گل برسد. پرتاب اوت از سمت چپ با ضربه پای چپ بهنام برزای همراه شد و در ادامه علی قربانی ضربه نهایی را زد که توپ از بالای دروازه به بیرون رفت.
دقیقه 49: شوت محکم کاوه رضایی از پشت محوطه جریمه با اختلاف زیادی به بیرون رفت.
دقیقه 50: برزای نزدیک خط عرضی بر سر تصاحب توپ با دروازهبان السد تلاش میکرد که برخوردی با سعد الصحاب داشت. در ادامه نزدیک بود کار به درگیری کشیده شود که داور یک کارت زرد به مهاجم استقلال داد.

دقیقه 62: حرکت خوب بهنام برزای در عرض محوطه جریمه با شوت زمینی او همراه بود که توپ در اختیار دروازهبان السد قرار گرفت.
دقیقه 63: حمرون که به دلیل مصدومیت بیرون از زمین بود، بدون اجازه داور وارد زمین شد و یک کارت زرد گرفت.
دقیقه 68: حرکت خوب بازیکنان السد میتوانست روی دروازه استقلال خطرساز شود که ضربه پای چپ عبدالکریم حسن با اختلاف زیادی به بیرون رفت.
دقیقه 72: ارسال بازیکنان السد مقابل رحمتی به زمین خورد و باعث شد او نتواند توپ را جمع کند و یک کرنر نصیب تیم قطری شود.

دقیقه 78: شوت زیبای ژاوی از پشت محوطه جریمه با واکنش دیدنی رحمتی با دست مخالف همراه شد تا نتیجه همچنان بدون گل دنبال شود.
دقیقه 86: زکیپور با یک تکل، پاس عمقی را قطع کرد که توپ برخوردی با دست او داشت. بازیکنان السد اعتقاد به خطای هند پنالتی داشتند.
دقیقه 88: فرشید اسماعیلی کنار خط طولی زمین سرنگون شد و یک ضربه خطا برای تیمش گرفت.

نیمه اول وقت اضافه

دقیقه 93: پاس خوب برزای برای کاوه رضایی، این بازیکن را در موقعیت شوتزنی قرار داد اما توپ او برگشت داده شد.
دقیقه 96: شوت سرضرب کاوه رضایی پس از برخورد به مدافعان السد راهی کرنر شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی