نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ادن آزار از برخوردهای درون زمین ناراحت نیست و آن را جالب هم میداند.

آزار: وقتی لگد بخورم، حس می‌كنم در بازی حضور دارم!

به گزارش روزنامه خبرورزشی، بدترين كاري كه آرسنال در روز بازي با چلسي انجام داد، اين بود كه به لانه زنبور لگد زد و ادن آزار را عصباني كرد. هافبك بلژيكي تا دقيقه 23 آرام بود اما خطاي شديد شكودران مصطافي روي آزار بود كه شماره 10 چلسي را عصباني كرد و اين بازيكن هم از تمامي فرصتهاي باقيمانده استفاده كرد تا گلي به اين تيم بزند كه شايد يكي از بهترين گلهاي اين فصل باشد: «بله درست است. اين حركت آنها به من انگيزه داد. وقتي كه زياد به من لگد ميزنند، واقعاً احساس ميكنم كه توي بازي هستم. وقتي بازيكني به من برخورد نميكند، معنياش اين است كه كارم را درست انجام نميدهم. ببينيد نميگويم كه دوست دارم به من لگد بزنند اما برايم خوب است كه حس كنم توي بازي هستم. دوست دارم اين مدل بازيكن باشم. بازيكني كه هر كاري از دستش برميآيد، وقتي صاحب توپ است انجام ميدهد. من هم همين كار را ميكنم. قبلاً پيش آمده كه 20، 30 دقيقه اصلاً توپ به من نرسيده در برخي بازيها هم اصلاً پايم به توپ نخورده. اين روزها من وقتي سعي ميكنم توپ را به دست بياورم، خيلي به من ضربه وارد ميشود.»

 

 در اين ديدار مهارتهاي فردي آزار، كنترل و حركتهايش فوقالعاده بودند و البته چلسي به طور كلي سرتر از آرسنال ظاهر شد: «اين يكي از بهترين گلهايي بود كه من زدم. البته انتخاب با شما خبرنگاران و هواداران است اما من بهترين گل خودم با پاي چپ را در ليگ اروپا به منچستريونايتد زدم. چندين گل خوب ديگر هم دارم اما هميشه زدن اينجور گلها در بازيهاي بزرگ خيلي لذتبخش است.»

 

چلسي با 9 امتياز بيشتر از تيم دوم در صدر جدول ليگ برتر قرار گرفته اما آزار گفته كه آنها نميخواهند از حالا به خودشان راحت بگيرند و قصد دارند با اقتدار بيشتري فصل را به پايان ببرند: «مقابل ليورپول تا حدي به اين صورت بود كه ما عقب نشستيم و صبر كرديم توپ را به دست بياوريم. فكر ميكنم كه بايد در تكتك بازيهاي باقيمانده اين فصل به همين شكل جلو برويم. بازيكنان مناسب براي اين نوع بازي را در اختيار داريم. نميخواهيم عقب بنشينيم و منتظر ضدحملات بشويم. ما قادريم كه بازي خودمان را پيش ببريم. شايد بتوانم اين فصل گلهاي بيشتري بزنم. تا اينجا 10 گل زدهام. دو سال قبل من فصل را با 13، 14 گل تمام كردم. فعلاً از فصل هم بازيهاي زيادي مانده.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی