۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان تأکید کرد، تیمش به سه امتیاز دیدار مقابل پیکان نیاز دارد.

پورموسوی: فردا یکی از حساس‌ترین بازی‌های‌مان را تجربه خواهیم کرد

 سید سیروس پورموسوی در نشست خبری پیش از بازی دیدار پیکان - استقلال خوزستان، اظهار داشت: تلاش میکنیم با امتیاز از این بازی خارج شویم. برای اینکه وارد جدول شویم به سه امتیاز این بازی خارج از خانه نیاز داریم.

«ما در دیدار رفت مستحق باخت مقابل پیکان نبودیم»، وی با یادآوری این جمله افزود: فردا یکی از حساسترین بازیهایمان در لیگ برتر را تجربه خواهیم کرد. پیکان تیم بسیار خوبی است که بازیکنان و کادرفنی بزرگی دارد. ما اگر بتوانیم فردا به پیروزی برسیم از کمرکش جدول میتوانیم خودمان را به ردههای بالای جدول برسانیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان در مورد مشکلات مالی تیمش گفت: تا امروز مشکلات ما ادامهدار بوده اما ما ناامید نیستیم. امیدواریم قبل از بازی با الفتح عربستان بخشی از مطالبات بازیکنان پرداخت شود تا آنها از لحاظ روحی و روانی شرایط بهتری پیدا کنند. ما از لحاظ فنی شرایط خوبی داریم و نتایج قبلیمان هم این موضوع را اثبات کرده است.

پورموسوی همچنین خاطر نشان کرد: شرکتی که به عنوان مالک پشت باشگاه استقلال خوزستان بود، در چهار پنج سال گذشته همیشه به موقع مطالبات بازیکنان را پرداخت کرده، اما در دو سه سال گذشته با مشکلاتی روبهرو شده است. وقتی در خوزستان سکو درست میکنند و با آن برای چندین نفر اشتغالزایی میشود، ما هم انتظار داریم که مطالبات بازیکنانمان به موقع پرداخت شود. من بیشتر از باشگاه استقلال خوزستان دلم به حال کارگرانی میسوزد که چند ماه است حقوقی نگرفتهاند. چهار پنج هزار نیرو همانند ما در بیپولی محض به سر میبرند.

وی درباره شناختش از الفتح عربستان که رقیب نخست این تیم در رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا به حساب میآید گفت: مربی برزیلی ما سابقه کارکردن با این تیم را دارد و از طریق او شناخت خوبی از تیم الفتح به دست آوردهایم. بعد از بازی فردا هم این تیم را آنالیز خواهیم کرد. ما قصد داریم پس از دیدار مقابل پیکان در تهران بمانیم و در اینجا اردو بزنیم و سپس برای دیدار مقابل الفتح به خارج از کشور سفر خواهیم کرد. در این مدتی که در تهران حضور خواهیم داشتم وقت زیادی داریم و میتوانیم حریفمان را آنالیز کنیم. امیدواریم شناختی که از تیم الفتح به دست آوردیم در بردن این تیم به ما کمک کند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان با اشاره به شرایط آرش افشین در این تیم خاطرنشان کرد: من از هوادارانمان گلهمندم. آرش افشین بازیکن بزرگی است که در دو سه سال گذشته با مشکلاتی روبهرو بوده است. ما باید کمک کنیم تا او بتواند به شرایط آرمانیاش برگردد. افشین سالها زحمت کشیده و هواداران باید بدانند که بازیکنان به عشق آنها بازی میکنند. آرش افشین در نتایج ما تأثیرگذار بوده و اگر یک گل بزند این فشار از روی او برداشته میشود. هرچند که اگر آرش گلی هم به ثمر نرساند و در اختیار تیم باشد باز هم به او  میدان میدهم، چون گل زدن برای من مهم نیست.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی