۰
پنجشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۱
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی استقلال گفت:این بازی از بازی با السد و پرسپولیس دشوارتر بود.

منصوریان: خداوند نگاهی ویژه به این تیم جوان دارد

به گزارش خبرورزشی  علیرضا منصوریان در خاتمه دیدار تیم های ذوب آهن و استقلال اظهار داشت: خوشحالیم و خدا را صدهزار مرتبه شکر می کنیم. مهم ترین کارمان در این کنفرانس شکرگزاری خداست که نگاهی ویژه به این تیم جوان دارد. ما با تیمی مقتدر بازی داشتیم که من همیشه با احترام به آنها نگاه می کنم. به نظرم این بازی از بازی با السد و پرسپولیس دشوارتر بود.

وی افزود: بخش اعظمی از ورزشگاه را طرفداران ما تشکیل داده بودند و ما باید از سعید آذری تشکر کنیم. زیرا وی می توانست بیش از 10 درصد به هواداران ما جا ندهد. ذوب آهن در این سالها از عوامل رشد فوتبال ایران بوده است و امروز هم با این کار جو بازی را زیبا کرد.

سرمربی استقلال بیان داشت: هواداران ما در روزهای سخت پشت سر ما بودند. اولین بار در دوران مربیگری ام در لیگ برتر بود که ذوب را در اصفهان بردم. این بازی برای ما یک بازی فرار بود و توانستیم با این برد به سمت بالا فرار کنیم. ما یک ریکاوری و تمرین سبک قبل از این بازی داشتیم. به کادر فنی تبریک می گویم. الحمدلله رب العالمین شرایط مان خیلی خوب است و بدنهایمان برای این بازی آماده بود.

منصوریان درباره صحبت های خود قبل از مسابقه گفت: ایده مدیررسانه ای های دو تیم بود که برای رسانه ها صحبت هایم قبل از بازی را بفرستم. اگر ما در فوتبال به جایی رسیدیم  بخش عمده ای از آن را مدیون رسانه ها هستیم.

وی افزود: وضعیت حقدوست نگران کننده شده است. او از ناحیه زیر قوزک در یک چرخش به خارج مصدوم شد. ما همیشه قبل از بازی برای خودمان و تیم حریف دعا می کنیم که مصدوم ندهیم. متاسفانه در ایران فقط پهلوان زنده را می بینیم و به همین خاطر امیدوارم مصدومیت پیش نیاید. باید قبل از هر بازی امیدوار باشی که یا بازیکنت مصدوم نشود یا این که ترکیبت از 11 نفر به 20 نفر افزایش یابد. در نفت به این تجربه رسیدم که باید ساختار تیم حفظ شود. امروز رابسون و قربانی بازیکنان خوبمان نبودند اما خوشبختانه فرشید و سایر جوانان ما خوب بودند. خدا را شکر که شرایطی پیش آمد که این جوانان را حفظ کنیم. حتی اگر لازم بود کاپیتان پارسال امیدهای استقلال را به بازی می آوردیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی