نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی تیم پرسپولیس از پیروزی تیمش مقابل سپاهان ابراز خرسندی کرد.

برانکو: طبق دستور من رضاییان باید هر ۲ پنالتی را می‌زد

به گزارش خبرورزشی، برانکو ایوانکوویچ پس از برد 2 بر یک پرسپولیس مقابل سپاهان، اظهار داشت: همه به خاطر این بازی حساس هیجانزده هستیم. برد بسیار بسیار مهمی پس از دربی بود که شکست خورده بودیم. بابت این برد واقعاً خوشحالم و چیزی که برای من جالبتر است، اعتماد هواداران است. آنها از ما حمایت کردند و خوشحالم که توانستیم خوشحالشان کنیم. انتظار بازی سختی را داشتیم، چون سپاهان نسبت به جایگاهش در جدول وضعیت فنی خوبی دارد.

جای خالی سیدجلال و کامیابینیا خالی بود

وی در ادامه افزود: آنها با جپاروف و مسعود حسنزاده تقویت شده بودند. همه تیمهایی که در تهران مقابل پرسپولیس قرار میگیرند، چیزی برای از دست دادن ندارند و مقابل پرسپولیس به دنبال راه حلی برای موقعیت خودشان هستند. به هواداران و بازیکنان به خاطر برد سزاوارانه تبریک میگویم. یک برهه از زمان که جلو افتادیم، ضعیف بودیم. اینجا جای سیدجلال حسینی و کمال کامیابینیا حس شد که به تیم آرامش میدادند.

سپاهان برای «همه» یا «هیچ» آمده بود

«مهمترین هدف ما برد بود که به آن رسیدیم»، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با بیان این جمله در مورد ضعف جناح راست تیمش تصریح کرد: در این بازی باز هم فرصتهای زیادی داشتیم، مخصوصاً در نیمه نخست که چهار موقعیت داشتیم. میتوانستیم با آرامش بیشتری بازی را ادامه دهیم، اما خوشبختانه پنالتیها را به گل تبدیل کردیم. با نظر شما موافق نیستم که سمت راستمان ضعیف بود. زمان پنالتی سپاهان، صادق محرمی نباید جلو میرفت. وقتی بهزاد کریمی به زمین رفت، آنها برنامه داشتند. سپاهان برای «همه» یا «هیچ» آمده بود. موفق شدیم بازی توأم با پاسکاری را انجام دادیم و اگر موقعیتها تبدیل به گل میشدند، تکلیف زودتر مشخص میشد. مهرداد محمدی و بهزاد کریمی بازیکنان خوبی هستند و مسعود حسنزاده را هم در برخی مواقع نمیتوان کنترل کرد.

گل دوم را میزدیم همه چیز تمام میشد

وی با طرح این مدعا که «تا قبل گل اولمان سپاهان موقعیتی نداشت و اگر گل دوم را میزدیم، همه چیز تمام میشد»، در پاسخ به این سؤال که چرا رامین رضاییان همیشه گزینه تعویض شماست، گفت: این تعویض همیشگی نیست. قبلاً سروش رفیعی و محسن مسلمان هم تعویض شدهاند. معمولاً بازیکنانی میانی که زود خسته میشوند، تعویض میشوند.

ربیعخواه مصدوم نشده است

وی در مورد اینکه چرا پرسپولیس بازیکنی در پست هافبک دفاعی جذب نکرد، تصریح کرد: بله، با این موضوع موافقم، اما الان در بازار بازیکنانی که میخواستیم، نتوانستیم جذب کنیم. خودمان به این مشکل واقف هستیم. البته ربیعخواه در این پست خوب بازی کرد. او یک ماه در بازیها نبود و بلافاصله با همچین حریف قدری روبهرو شد. خوشبختانه مصدومیتی برای ربیعخواه حاصل نشد. مسئله اصلی خستگی است و اطمینان دارم برای بازیهای آینده آماده خواهد شد.

برای آسیا نمیتوانیم از بازیکن جدیدی استفاده کنیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در واکنش به طرح این موضوع که «شنیده میشود قصد دارید از بازیکنانی چون محسن بنگر به عنوان یار کمکی در لیگ قهرمانان آسیا استفاده کنید»، گفت: برای آسیا نمیتوانیم بازیکنی را معرفی کنیم. نمیدانم مسئله بنگر و دیگر بازیکنان به چه صورت است. اینها صحبتهایی است که در رسانهها مطرح میشود. تا زمانی که اوکراینیها نرفته بودند، جای خالی نداشتیم.

برای من عجیب است که کامیابینیا را در 2 مرحله جریمه کردند

برانکو در خصوص اینکه باشگاه پرسپولیس چه برنامهای برای بخشش محرومیت سیدجلال حسینی و کمال کامیابینیا دارد، خاطرنشان کرد: مسئله محرومیت سیدجلال گذشت و امروز هم بازی نکرد. برای کمال در حال حاضر اطلاعی ندارم. برای من عجیب است که این بازیکن را در دو مرحله جریمه کردند.

مگر طارمی بازیکن سپاهان است که بخواهد به نشانه ناراحتی به وسط زمین برود؟!

خبرنگاری از سرمربی پرسپولیس سؤال پرسید که مهدی طارمی به خاطر اینکه رامین رضاییان دومین پنالتی را به او نداده است، به نشانه قهر به وسط زمین رفت. چه برخوردی با او خواهید کرد که برانکو در واکنش گفت: پنالتی اول را چه کسی زد؟ چه کسی به او پاس داد؟ آیا بعد پنالتی بین طارمی و رضاییان دعوا شد؟ مگر ممنوع است که بازیکن به وسط زمین برود؟ مگر طارمی بازیکن سپاهان است که بخواهد به نشانه ناراحتی به وسط زمین برود؟!

از کجا میدانید طارمی میخواسته پنالتی بزند؟!

در این لحظه خبرنگاران به برانکو توضیح دادند که در تصاویر تلویزیونی مشخص شده که طارمی قهر کرده است، اما سرمربی پرسپولیس ادعای خبرنگاران را رد کرد و گفت: از کجا میدانید که طارمی میخواسته پنالتی بزند، اما رضاییان پنالتی را به او نداده است؟ علاوه بر طارمی، ربیعخواه هم به وسط زمین رفت.

رضاییان طبق دستور من باید هر 2 پنالتی را میزد

در ادامه خبرنگاری به برانکو گفت: «اگر دوست ندارید پاسخ سؤال را بدهید ایرادی ندارد، اما پاسخ شما قانعکننده نبوده  است». سرمربی پرسپولیس در این لحظه تصریح کرد: من متوجه این موضوع نشدم. حس کردم طارمی خوشحال است. وقتی گل زدیم، همه بغل هم پریدند. نمیدانم وقتی مشکلی وجود ندارد، چرا باید مشکلی ایجاد کنید. رضاییان طبق دستور من باید هر دو پنالتی را میزد. مشکلی ندارم شما قانع شوید یا نشوید. به من حق بدهید نظرم را اعلام کنم. شما سؤال پرسیدید، من هم جواب دادم. ناراحت  هم نشدم، چرا که پس از برد نباید ناراحت باشم!

ضعفهایی داشتیم اما توانستیم بازی را کنترل کنیم

برانکو در خاتمه خاطرنشان کرد: ما در بازی امروز ضعفهایی داشتیم، اما خوشبختانه توانستیم بازی را کنترل کنیم. خودتان دیدید که پس از گل دوم، همه هیجان زیادی داشتند و همین مسئله باعث شد تا مهرداد محمدی یک موقعیت خوب به دست بیاورد. اینها هیجاناتی است که نمیتوان کنترل کرد. اینجاست که ارزش بازیکنان باتجربه مشخص میشود.

 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی