نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
سه‌شنبه ۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۲
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رادیو ورزش یونان از حضور کریم انصاری فرد در ترکیب اصلی تیمش در بازی لیگ اروپا خبر داد.

تاثیرگذاری کریم در لیگ اروپا

به گزارش خبرورزشی، سایت رسمی رادیو ورزش یونان در آستانه دیدار برگشت تیمهای عثمانلی اسپور ترکیه و المپیاکوس آتن نوشته است: پائولو بنتو، سرمربی پرتغالی با ایجاد چندین تغییر در تیمش ضمن صرف نظر از براون ایدیه، مهاجم نیجریهای از کریم انصاریفرد در خط حمله استفاده خواهد کرد.

در ادامه این تحلیل آمده است: بنتو تغییراتی در ترکیب اصلی تیم المپیاکوس ایجاد میکند اما هنوز مشخص نیست که  میتواند از براون ایدیه بهره ببرد یا خیر. این مهاجم نیجریهای و همپستی کریم انصاریفرد در آستانه انتقال به لیگ چین است و شانس اندکی برای بازی گرفتن از او در مصاف با حریف ترکیهای وجود دارد. همه چیز نشاندهنده این است که کریم انصاریفرد به جای کاردوزو در خط حمله تیم المپیاکوس قرار خواهد گرفت. ملیپوش ایرانی روز گذشته در در زمان استراحت بازیکنان المپیاکوس به صورت اختصاصی تمرین کرد تا آمادگیاش را حفظ کند.

دیدار برگشت تیمهای عثمانلی اسپور ترکیه و المپیاکوس یونان پنجشنبه هفته جاری برگزار میشود. دیدار رفت این دو تیم در حضور 3 دقیقهای کریم انصاریفرد با تساوی بدون گل به پایان رسید. برنده نبرد برگشت تیمهای عثمانلی اسپور و المپیاکوس به جمع 16 تیم برتر لیگ اروپا راه خواهد یافت.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی