نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

دو سرمربی سرشناس فوتبال جهان با دو تیم از خاورمیانه، روز سه شنبه دیدار سختی را برگزار خواهند کرد.

پروفسور بازی سه شنبه را می برد یا ال واسکو؟

به گزارش خبرورزشی، دیدار الوحده امارات مقابل پرسپولیس ، پر از اتفاقات مهم است و به همین علت، زوم رسانه ای سنگینی بر روی این بازی وجود دارد.
یک سوی میدان، برانکو ایوانکویچ با پرسپولیس صدرنشین در لیگ برتر ایران ایستاده و سمت دیگر، خاویر آگیره با تیم قدرتمند و پولدار الوحده امارات. هر دو مربی، انگیزه های خاصی را در خاورمیانه دنبال می کنند و هدف شان از برگزاری این بازی، بالا بردن شانس صعود با کسب حداکثر امتیاز است اما چه کسی این بازی را می برد؟
آگیره که در کشورش به «ال واسکو» مشهور است، متولد سال 1958 در کشور مکزیک است و حالا 58 سال سن دارد. او سال ها در پست هافبک بازی می کرد و دو فصل نیز سابقه حضور در لالیگای اسپانیا به عنوان بازیکن را دارد. از سال 1995 مربی گری را حرفه ای را آغاز کرد و روی نیمکت باشگاه های بزرگی چون پاچوکا مکزیک، اوساسونا، آتلتیکومارید، رئال ساراگوسا و اسپانیول نشسته است. در عرصه ملی نیز، در دو مقطع سرمربی تیم ملی مکزیک بود و در برهه ای کوتاه، هدایت تیم ملی ژاپن را برعهده داشت. او در سال 2010 سرمربی تیم ملی مکزیک در جام جهانی آفریقای جنوبی بود.
این سوی میدان نیز برانکو با تجربه دو جام جهانی روی نیمکت کرواسی (1998 فرانسه - به عنوان دستیار میروسلاو بلاژویچ) و تیم ملی ایران(2006 آلمان- سرمربی) و همچنین سابقه هدایت واتکس، سگستا، ریاکا و دیناموزاگرب از لیگ کرواسی، هانوفر آلمان، شاندونگ چین، الاتفاق عربستان و الوحده امارات، حالا با پرسپولیس به لیگ قهرمانان آسیا 2017 آمده است تا خودش را به اثبات برساند.
رقابت این دو مربی بزرگ و جذاب می تواند یکی از اتفاقات منحصربه فرد در بازی های روز سه شنبه تلقی شود اما به نظر شما، کدام یک برنده از زمین خارج می شوند؟

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی