۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مهدی تارتار - سرمربی تیم پارس جنوبی جم از اینکه کمیته داوران بیژن حیدری را برای قضاوت بازی این تیم با مس کرمان برگزیده است خوشحال است.

تارتار: هیچ تیمی نباید از اشتباهات داوری آسیب ببیند

به گزارش خبر ورزشی، مهدی تارتار در این باره می گوید: در بازی رفت کمک داور گل اشتباه مس کرمان را تایید کرد و حریف به پیروزی رسید. کمیته داوران ادعای ما و اشتباه داور را تایید کرد. اما امیدوارم در هفته های پیش رو قضاوت داوران به گونه ای باشد که اشتباهات سهوی آنها تاثیری روی نتایج بازی ها نگذارد. از اینکه کمیته داوران بیژن حیدری رای برای قضاوت بازی ما با مس کرمان برگزیده خوشحال هستم چون او داور خوبی است و می تواند به خوبی از پس قضاوت این بازی برآید. 

سرمربی تیم پارس جنوبی جم بازی با مس کرمان را بازی 6 امتیازی خواند و گفت: ما به رغم داشتن چهار بازیکن محروم و مصدوم در این بازی برای پیروزی تلاش خواهیم کرد. این بازی برای تیم ما یک بازی حیاتی و سرنوشت ساز است و البته با بازیکنان خوب جایگزین که در تعطیلات نیم فصل به خدمت گرفته ایم دغدغه ای برای این بازی نخواهیم داشت. ضمن اینکه اصلا بازی معوقه را جلوی چشم نداریم و از بچه ها خواسته ایم بازی معوقه را فراموش کنند و فکر کنند که ما سه امتیاز این بازی را از دست داده ایم. 

به هر صورت امیدوارم در بازی های پیش رو هیچ تیمی از اشتباهات داوری متضرر نشود. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی