نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در هفته دوم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا استقلال با نتیجه 3 بر صفر مقابل التعاون به برتری رسید.

صدرنشینی شیرین استقلال

به گزارش خبرورزشی،تیم فوتبال استقلال که در گروه A لیگ قهرمانان آسیا حضور دارد، از ساعت 19 امروز (دوشنبه) در دومین دیدار خود در این مسابقات به مصاف التعاون عربستان رفت و با نتیجه 3 بر صفر حریف خود را شکست داد. در این دیدار که در ورزشگاه سلطان قابوس مسقط عمان و با قضاوت کیمورا هیرویاکی ژاپنی برگزار شد، کاوه رضایی (ثانیه 35)، محسن کریمی (69) و پاداوانی (87) برای استقلال گلزنی کردند.

استقلال با توجه به شکست بازی هفته گذشته مقابل الاهی نیاز به سه امتیاز بازی برابر التعاون داشت و با برتری در این دیدار در جدول سه امتیازی شد تا با توجه به شکست الاهلی مقابل لوکوموتیو صدرنشین جدول گروهش شود. در دیگر بازی این گروه، لوکوموتیو ازبکستان در خانه خود با دو گل الاهلی امارات را شکست داد تا همه تیمهای گروه A سه امتیازی شوند. استقلال در هفته سوم بیستوسوم اسفند در تهران باید از لوکوموتیو پذیرایی کند.

ترکیب استقلال 

سید مهدی رحمتی، لئوناردو پادوانی، رابسون جانواریو، خسرو حیدری، میلاد زکیپور، امید ابراهیمی، امید نورافکن، کاوه رضایی، جابر انصاری، محسن کریمی و وریا غفوری.
سرمربی: علیرضا منصوریان

 

ترکیب التعاون

سلطان الغامدی، ریکاردو، طلال عبسی، عبدالرحمن برکه، جهاد حسین، محمد ابو سبعان، نایف موسی، محمود معاذ، حسن ندیای، لوییز سان مارتین و احمد الزین.
سرمربی: گالسا

 

دقایق حساس

دقیقه 17: شوت زید با برخورد به رابسون راهی به دروازه استقلال نداشت.

دقیقه 30: سانتر سن مارتین از روی نقطه کرنر قبل از رسیدن به زید توسط پادوانی دور شد.
دقیقه 32: شوت جهاد حسین از پشت محوطه جریمه با اختلاف زیاد به بیرون رفت.

دقیقه 37 : بازهم ضربه کرنر بازیکنان التعاون کار دست استقلالی ها داد اما ضربه محمود معاذ با برخورد به رابسون به کرنر رفت.

دقیقه 42 : سانتر وریا غفوری به یک ضربه سر نیاز داشت تا وارد دروازه التعاون شود اما سانتر او از روی سر جابر انصاری عبور کرد و این موقعیت عالی از دست رفت.
دقیقه 48: اوت بلند وریا غفوری با ضربه سر کاوه رضایی به امید ابراهیمی رسید اما ضربه قیچی برگردان او توسط مدافعان التعاون دفع شد.

دقیقه 51: جهاد حسین در درون محوطه جریمه به زمین افتاد اما صحنه از نظر داور پنالتی نبود.

دقیقه 59: خروج اشتباه مهدی رحمتی ار درون دوروازه می رفت که ماچادو را در موقعیت گلزنی قرار دهد اما کاپیتان استقلال شانس آورد که ضربه او راهی به دروازه حریف استقلال نداشت.

دقیقه 63: پاس علی قربانی محسن کریمی را در موقعیت تک به تک قرار داد اما این صحنه از نظر داور آفساید بود.

دقیقه 70: سانتر وریا غفوری با برخورد به پا و دست کاوه رضایی همراه شد و  داور این صحنه را هند گرفت.

دقیقه 76: ضربه ایستگاهی سن مارتین با برخورد به روی تیر به بیرون رفت.

دقیقه 80 : اشتباه بارز خط دفاع استقلال در یارگیری بازیکن التعاون را در موقعیت عالی قرار داد اما ضربه او به شکل عجیب به بیرون رفت و آبی ها همچنان امیدوار به حفظ صدرنشینی هستند.

دقیقه 83 :ضربه علی قربانی وارد دروازه التعاون شد اما این صحنه از نظر داور آفساید اعلام کرد.

 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی