نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی مکزیکی تیم الوحده امارات با انتقاد از داور سنگاپوری بابت قضاوت بازی برابر پرسپولیس گفت: او با پرسپولیسی‌ها سخاوتمند بود.

داور سنگاپوری با پرسپولیسی‌ها سخاوتمند بود

به گزارش خبرورزشی و به نقل از البیان امارات، خاویر آگیره سرمربی تیم الوحده امارات درباره شکست خانگی در بازی هفته دوم گروه D لیگ قهرمانان آسیا برابر پرسپولیس گفت: من مسئول این شکست هستم اما سزاوار این نتیجه نبودیم. پس از به ثمر رساندن گل دوم 2 شانس بسیار خوب هم داشتیم اما در نهایت شکست خوردیم.

آگیره ادامه داد: نتیجه در چنین دیدارهایی به جزئیات کوچکی بستگی دارند و تیم پرسپولیس در دقایق پایانی روی عدم تمرکز الوحده به گل پیروزی رسید.

سرمربی مکزیکی تیم الوحده امارات سپس با انتقاد از داور سنگاپوری پرداخت و گفت: فکر میکنم داور با بازیکنان پرسپولیس سخاوتمند بود و در بسیاری از خطاهای عمدی که توسط آنها انجام میشد، هیچ هشداری نداد. بازیکنان پرسپولیس مرتکب 30 خطا بدون دریافت هرگونه تصمیم هشدارآمیز داور سنگاپوری شدند. در دقایق پایانی بازی خطای بیرانوند روی تیغالی مستحق کارت قرمز بود و او باید از زمین اخراج میشد اما نمیدانم در ذهن داور چه گذشته است که به کارت زرد اکتفا کرد.

دیدار تیمهای الوحده امارات و پرسپولیس تهران سهشنبه گذشته با نتیجه 3 بر 2 به سود شاگردان برانکو ایوانکوویچ خاتمه یافت. پرسپولیس با این پیروزی خارج از خانه 4 امتیازی شد و پس از الهلال در جایگاه دوم جدول ردهبندی قرار گرفت. تیم پرسپولیس در هفته سوم گروه D لیگ قهرمانان آسیا 24 اسفند ماه سال جاری میهمان الریان قطر است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی