۰
جمعه ۱۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۰
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

فابیو کاپلو مدعی شد باخت به پاری‌سن‌ژرمن دلیل اصلی جدایی لوئیس انریکه از بارسلونا است.

چرا انریکه از بارسا جدا می‌شود؟

یکی از اتفاقات تعجببرانگیز و خبرساز این هفته، خبر کنارهگیری لوئیس انریکه از مربیگری بارسلونا در فصل آینده بود. فابیو کاپلو در واکنش به این خبر گفت: «کمی از این خبر سردرگم شدم. فکر میکنم دلیل اصلی که انریکه خداحافظی خودش را اعلام کرد این بود که نتوانست شکست سنگین ۴ بر صفر برابر پاریسنژرمن را مدیریت کند. این شکست سنگین اعتبار بارسا را زیر سوال برد. انریکه در سلتاویگو تجربه زیادی کسب کرد و این برای شروع یک کار بسیار موفق و خوب در بزرگترین تیم جهان لازم بود و حالا او سیستم بازی در بارسلونا را متحول کرده و لوئیس سوارس را به یک مهاجم مرکزی بزرگ تغییر داده. این تیم با وجود مسی، نیمار و سوارس خطرناک و بسیار سریع است.»

سرمربی پیشین تیمهای یوونتوس، رئال مادرید و میلان، هرچند به ستایش از بارسلونا پرداخت اما از یک نقطه ضعف اساسی در این تیم سخن به میان آورد و گفت: «بارسلونا نشان داده تیم بسیار خوبیست اما شاگردان انریکه یک نقطه ضعف اساسی دارند که هنوز نتوانستند برای آن راه چارهای پیدا کنند. این مشکل در خط دفاعیست. خط دفاعی بارسلونا سرعت لازم را ندارد و هنوز اشتباهات زیادی مرتکب میشود. با این حال درباره انریکه باید بگویم او عملکرد بسیار خوبی در بارسلونا داشته و باید از او ستایش شود.»

کاپلو ادامه داد: «زمانبندی استعفای انریکه اصلاً درست نبود. بارسا مدعی قهرمانی در لالیگا است و در لیگ قهرمانان نیز شانس قهرمانی دارد و هنوز چیزی تمام نشده. بارسلونا میتواند در بازی برگشت کار پاریس را تمام کند ولی این خبر ممکن است روحیه تیم را پایین بیاورد به همین خاطر من معتقدم زمانبندی انریکه برای اعلام کنارهگیریاش از بارسلونا درست نبود و او میتوانست بعد از بازی با پاریس این خبر را اعلام کند.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی