نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
۰
دوشنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۹
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

آرسنال دیدار حساس هفته را برابر لیورپول باخت و منچستریونایتد هم برابر بورنموث در کسب پیروزی ناکام بود.

تیر خلاص ليورپولی‌ها به ونگر

به گزارش روزنامه خبرورزشی، شنبه، هفته بيست و هفتم رقابتهاي ليگ برتر انگليس آغاز شد و مهمترين بازي هفته را ليورپول در آنفيلد از آرسنال برد. منچستريونايتد هم در روزي كه مورينيو معتقد بود تيمش شايسته كسب پيروزي بوده برابر بورنموث تن به تساوي داد. 

 

بدون سانچس هرگز

اگر تيم شما بهترين گلزن ليگ برتر را در اختيار داشته باشد و او را بدون هيچ دليل واضحي يك نيمه در يكي از مهمترين بازيهاي فصل نيمكتنشين كنيد تاوان سنگيني خواهيد داد. مشخص نشد دليل نيمكتنشيني الكسيس سانچس در نيمه اول ديدار با ليورپول چه بود. شايد عدم تمديد قرارداد ستاره شيليايي باعث شده تا ونگر با او مشكل پيدا كند يا اين تصميم دليل تاكتيكي داشته، در هر صورت تصميمي بود كه توپچيها از آن ضربه خوردند. در شبي كه مسعود اوزيل هم حتي روي نيمكت آرسنال حضور نداشت زهر خط حمله اين تيم گرفته شده بود و نيمه اول حتي در نزديك شدن به دروازه سرخهاي مرسيسايد عاجز بودند. نيمه دوم با حضور سانچس اوضاع كمي بهتر شد اما براي كسب امتياز از ليورپول دير شده بود تا باز هم پلاكاردهاي اعتراضآميز براي ونگر در دستان هواداران توپچيها مشاهده شود.

 

كليد برد دستِ مانه

وقتي ساديو مانه راه ميافتد ليورپول هم علاوه بر كسب نتيجه دلخواه نمايش جذابي ارائه ميدهد. درست مثل بازي برابر ديگر تيم لندني، تاتنهام، باز هم ستاره سنگالي ليورپول در چند دقيقه نسخه حريف را پيچيد. پاس گل او در دهانه دروازه با جا خالي دادن به موقع فيليپه كوتينيو و خونسردي روبرتو فيرمينو همراه شد تا لحظه كليدي بازي رقم بخورد. از آن به بعد مانه روي سرعتش بيش از پيش خط دفاعي توپچيها را آزار داد و يك گل ديگر در همان نيمه اول زد تا سنگر آرسناليها فرو بريزد. تيم يورگن كلوپ تيم عجيبي است و برابر بزرگان جزيره اين فصل شكست نخورده اما هفته پيش به راحتي لسترسيتي را از بحران خارج كرد.

 

ميدان جنگ زلاتان

ديدار با بورنموث پرحاشيهترين بازي زلاتان ايبراهيموويچ با پيراهن منچستريونايتد بود؛ پس از اينكه «تايرون مينگز» مدافع بورنموث روي سر زلاتان رفت كه از ديد مورينيو اين كار عمدي بود. پس از آن ستاره كهنهكار سوئدي هم كه نميخواست در مبارزه با مينگز كم بياورد با آرنج به صورت اين بازيكن كوبيد. همه اينها را كه كنار ضربه پنالتي هدر رفته ايبرا بگذاريم ميبينيم كه بدترين بازي او با پيراهن شياطينسرخ را اين هفته شاهد بودهايم. «كوين فرند» داور بازي خشونت بازيكنان دو تيم را نديد تا احتمالاً اتحاديه فوتبال انگليس مجازات سنگيني براي هر دو در نظر بگيرد. تساوي يك- يك در اين بازي شرايط منچستريونايتد براي گرفتن سهميه ليگ قهرمانان اروپا را سختتر كرد.

 

سرگيجه در لستر

مشكل فقط كلوديو رانيري بود؟ كريگ شكسپير معجزه كرده؟ سؤالهايي كه مشخصاً جواب آنها مثبت نخواهد بود. مربي ايتاليايي لسترسيتي اين تيم را مطرح كرد و پس از اخراج او انتقادهاي زيادي متوجه مالك تايلندي روباهها شد. به هر حال اين شوك به سود لستريها شد چراكه اين تيم در دو بازي اولش بدون رانيري 6 گل زده است در حالي كه در 10 ديدار پيش از آن فقط 3 گل زده بودند. پس از ليورپول، هالسيتي هم در كينگپاور قرباني شد. لسترسيتي ميتواند با ادامه همين روند خيلي راحت از منطقه خطر دور شود و ديگر هواداران شگفتيساز فصل قبل نگران سقوط تيمشان نباشند. پس از درخشش جيمي واردي برابر ليورپول ديگر ستاره لستر، رياض محرز، هم مقابل هالسيتي عملكرد بسيار خوبي داشت و هواداران تيمش را اميدوار كرد. هفته بعد ديدار با آرسنال هم براي روباهها حياتي خواهد بود.

 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی