نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
۰
دوشنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۵
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: باشگاه هنوز در مورد رامین رضاییان تصمیم نهایی‌اش را نگرفته اما فکر می‌کنم در این هفته وضعیت نهایی این بازیکن مشخص شود.

وضعیت رضاییان مثل کاغذ پاره می‌ماند!

به گزارش خبرورزشی برانکو ایوانکوویچ پس از پایان تمرین امروز (دوشنبه) تیمش اظهار داشت: از نتیجه روز گذشته برابر نفت خیلی راضی و خوشحال هستم. بازیکنانم دوباره من را مسرور کرده و در کنار هواداران پرشورمان سزاوارانه بردیم.

وی افزود: در کنفرانس قبل بازی گفته بودم این بازی چقدر اهمیت دارد. نفت تیم خوبی داشت، آنها راهی فینال جام حذفی شده و دو بازیکن خوب یعنی سجاد شهباززاده و آندرانیک تیموریان کاپیتان تیم ملی را جذب کردهاند. یک دلیل دیگر برای احترام به بازی با نفت دارم و آن هم این است که همیشه بعد از دیدارهای لیگ قهرمانان آسیا، بازیها سخت است. دیدید که استقلال بازی سختی داشت، استقلال خوزستان هم به سختی برد. بعد از لیگ قهرمانان آسیا، برگشتن به لیگ خیلی سخت است.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس خاطرنشان کرد: در بازی روز گذشته، چند بازیکنمان را نداشتیم، اما از روش بازیکنانم لذت بردم. نیاز به دروغ گفتن نیست، واقعیت این است که قدم بزرگی برای هدف اصلیمان برداشتیم و آن هم قهرمانی است.

وی در خصوص اینکه برخیها انتقاد میکردند که پرسپولیس نیمکت قوی ندارد، اما روز گذشته بازیکنان جانشین عملکرد خوبی داشتند، گفت: در مورد تک تک بازیکنان صحبت نمیکنم، اما نه برای شهاب کرمی و نه سامان نریمان جهان ساده نبود، این گونه بازی کنند. از نحوه بازی بازیکنانم راضی هستم و نشان دادند میتوانند کامل برای پرسپولیس بازی کنند. آنها از لحاظ تاکتیکی زیبا بازی کردند.

برانکو در ارتباط با تقابل تیمش با استقلال خوزستان در هفته بیستوچهارم تصریح کرد: این بازی خیلی خیلی مهم است. استقلال خوزستان در ابتدای مسابقات لیگ قهرمانان استارت خوبی داشت و دو برد بسیار مهم بدست آورد، مخصوصا پیروزی برابر الجزیره خیلی مهم بود و باارزش. اینها کیفیت و قدرت تیم استقلال خوزستان را نشان میدهد. بعد مدتی که خوب نتیجه نمیگرفتند، به خوبی نتیجه گرفتهاند، هر چند که بهترین گلزن آنها مهدی رحیمزهیوی رفته، اما با نانگ توانستند جایش را پر کنند.

وی در مورد آخرین وضعیت رامین رضاییان گفت: نمیدانم تصمیم باشگاه درباره این بازیکن چیست، چون هنوز فرصت رفتن به باشگاه را پیدا نکردم و تا جایی که میدانم باشگاه در مورد رامین رضاییان تصمیم نهاییاش را نگرفته اما فکر میکنم در این هفته وضعیت نهایی این بازیکن مشخص شود. او در اختیار باشگاه قرار گرفته چون بازیکنان جزو اموال باشگاه به حساب میآیند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این سوال که اگر باشگاه با جریمه نقدی او را به تمرینات برگرداند، شما این موضوع را قبول میکنید یا نه، گفت: همه اینها فرضیه است و ما باید ببینیم در آینده چه اتفاقاتی میافتد. اینکه مدیرعامل در مورد یک بازیکن تصمیم اصلی را بگیرد طبیعی است چون مدیرعامل مسیر اصلی باشگاه و تیم را مشخص میکند. 

وی در پاسخ به این سوال که رامین رضاییان کارایی لازم را ندارد و رفت و آمدهای او در پرسپولیس مانند چینی شکسته شده، تصریح کرد: حق با شماست، من الان این کاغذ را پاره میکنم و باز هم آن را به یکدیگر میچسبانم زمانی که این دو تکه کاغذ را به یکدیگر میچسبانم باز هم کاغذ است اما هیچ وقت مثل قبل نمیشود. کسانی که تصمیمگیری میکنند باید دقت داشته باشند که تصمیمات درست بگیرند و آنها باید تصمیماتی بگیرند که شیشه شکسته پشت سرشان باقی نگذارند.

برانکو با اشاره به تمدید قرارداد بازیکنان پیش از اتمام فصل خاطرنشان کرد: این طبیعی است که ما همزمان و موازی به فصل بعد هم فکر کنیم. یک سال و نیم پیش و زمانی که ما هدفگذاری کردیم تصمیم گرفتیم که پرسپولیس را به عنوان یک تیم قوی در فوتبال ایران و آسیا مطرح کنیم. ما تصمیم گرفتیم که اجازه ندهیم کسی ارتش هواداران پرسپولیس را دست کم بگیرد. پرسپولیس باید همواره به دنبال برد باشد اما فقط بردن کافی نیست باید در کنار بردن شما بازی زیبایی را هم ارائه بدهید. به امید خدا ما توانستیم بازی زیبا و برد را در کنار یکدیگر به دست بیاوریم و این چیزی است که هواداران نیز آن را فهمیدهاند و دوستش دارند، ما باید خوب بازی کنیم و تیممان را بالا بکشیم که این کار سادهای نیست اما پرسپولیس روز به روز بهتر میشود. 

وی یادآور شد: من یکسال دیگر با پرسپولیس قرارداد دارم اما در حال حاضر مسئله اصلی قهرمانی پرسپولیس است. هدف بعدی ما پس از قهرمانی صعود به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا است و پس از آن نیز قرار گرفتن در بین 8 تیم برتر لیگ قهرمانان آسیا در دستور کار ما قرار دارد. ما اهدافمان را از هیچکس پنهان نمیکنیم.  

برانکو در واکنش به این موضوع که هواداران پرسپولیس روز گذشته اعلام کردهاند که برای آنها بودن یا نبودن رامین رضاییان مهم نیست و به برانکو برای کسب قهرمانی اعتماد دارند، گفت: خیلی خوشحالم که هواداران ما فهیم هستند و اینطوری فکر میکنند. خوشحالم چنین فکری در مورد من دارند، اما مهمترین مسئله بازیکنان هستند. بازیکنان در زمین زحمت کشیده و از آنها تشکر میکنم. همین الان به سالن وزنه بروید تا ببینید چطور تمرین میکنند، انگار نه انگار که روز گذشته بازی کردهاند.

وی تصریح کرد: هواداران به بازیکنان جوان اعتماد دارند. صادق محرمی فقط روز گذشته بازی نکرده است. او در حالی خوب بازی میکند که 20 سال بیشتر ندارد. این موضوع برای باشگاه یک امتیاز است. صادق در کنار علیپور که 21 ساله است، جزو بازیکنان جوان تیم هستند. آنها در کنار بازیکنانی چون کمال کامیابینیا، سروش رفیعی، محسن مسلمان، مهدی طارمی و البته سیدجلال حسینی و محسن ربیعخواه بازی میکنند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی