نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
سه‌شنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۲
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رابسون جان‌واریو از بازی در لیگ قهرمانان آسیا و برنامه‌های آینده‌‌اش در استقلال حرف زد و عنوان کرد که تا قهرمانی در آسیا کنار این تیم می‌ماند.

رابسون: پیروزی در شهرآورد مثل قهرمانی است

رابسون جانواریو با خبرورزشی حرف زده که در ادامه میخوانید:

بعد از آن همه نتایج خوب چرا به سیاه جامگان امتیاز دادید؟
بازی با تیمهای ته جدولی همیشه سخت است. تیم سیاهجامگان دو برابر همیشه انرژی گذاشته بود و میجنگید تا حداقل یک مساوی بگیرد. ما هم در شرایط معمولی نبودیم.

چطور! مگر بازیکن حرفهای نیستید؟
به هر حال ما قبل از اینکه راهی دبی شویم در اصفهان بازی خارج از خانه داشتیم و بعد هم دو بازی سنگین بیرون از خانه انجام دادیم که همه اینها انرژی ما را گرفته بود. به شما قول میدهم اگر ۲۰ بار با سیاهجامگان بازی کنیم شاید فقط در یک بازی به این تیم امتیاز بدهیم و در ۱۹ بازی دیگر قطعاً برنده خواهیم بود.

میگفتند که حریفتان ضد فوتبال بازی میکرد؟
این را قبول ندارم. به هر حال هر تیمی برای خودش تاکتیکهایی دارد. ولی روی ارسالها و ضربات ایستگاهی خیلی کمی بیش از اندازه روی بازیکنان ما فشار میآوردند تا مانع از حرکت بچهها شوند. شاید کمی خشن دفاع میکردند ولی در کل باید برای این تیم و تاکتیکش احترام قائل بود.

با این تساوی بخت قهرمانیتان تقریباً از دست رفت؟
مهم نیست. همین که شهرآورد را برنده شدیم خودش مانند قهرمانی است. ما از ابتدای فصل هم برای قهرمانی وارد مسابقات نشده بودیم. من در این باره با سرمربی تیم حرف زده بودم و او به من گفت که برای استقلال برنامه ۳ ساله دارد. ما الان هم جایگاه خوبی در لیگ داریم و باید تلاش کنیم تا سهمیه لیگ قهرمانان را بگیریم.

به آینده خوشبینی؟
صد درصد. من به هواداران قول میدهم که ما فصل بعد قهرمان میشویم و فصل بعد هم در آسیا جشن قهرمانیمان را میگیریم. این برای تیمی مانند استقلال که این همه هوادار دارد کار دشواری نیست.

بازی با سایپا را چطور پیشبینی میکنی؟
در این یکی، دو روز استراحت خوبی داشتیم و فکر میکنم با این ریکاوری که کردیم در این بازی شرایطمان بهتر خواهد بود. فردا برای برد به زمین میرویم تا از کورس عقب نمانیم.

مشکلی به وجود آمده که تمرین روز یکشنبهتان برگزار نشد؟
من در این باره اطلاعی ندارم و فقط طبق برنامه کادر فنی در تمرینات شرکت میکنم. آن روز هم رفته بودم و قرار شد به استخر برویم.

بازی در آسیا چطور بود؟
اینکه میدیدم استقلال در بیرون از ایران هم طرفدار دارد خیلی برایم جالب بود.

اینکه در دیدار با التعاون میزبان بودید ولی بیرون از ایران بازی کردید برایت عجیب نبود؟
از کادر فنی در این باره سؤال کردم که متوجه شدم این تصمیم از سوی AFC گرفته شده است. امیدوارم مشکلات زودتر برطرف شود تا در تهران با رقیب عربستانی بازی کنیم.

الاهلی قویتر بود یا التعاون؟
هیچکدام. به نظرم تا این لحظه السد از همه رقبایی که در آسیا با آنها بازی کردیم منظمتر و بهتر بوده است. ما با فاصله در گروهمان از همه سرتر هستیم. این را در دور برگشت و بازی با الاهلی متوجه خواهید شد. ما در دیدار با الاهلی کمی دچار اشتباه شدیم وگرنه الاهلی تیمی نبود که استقلال به آن ببازد.

لوکوموتیو را هم شکست میدهید؟
قطعاً این اتفاق میافتد. یکی از خوبیهای کادر فنی ما این است که آنالیز دقیقی از حریفان انجام میدهند و شک ندارم که برابر این تیم در آزادی با حمایت هوادارانمان میتوانیم بهترین بازیمان را ارائه بدهیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی