۰
چهارشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۰
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بازیکنان پرسپولیس قرار نبود به تیم ملی دعوت شوند اما عقب‌نشینی برانکو ایوانکوویچ و همچنین جلسات پی در پی علی‌اکبر طاهری سرپرست باشگاه پرسپولیس با مهدی تاج در کنار حمایت قاطعانه وزیر ورزش از دعوت بازیکنان تیم سرخپوش پایتخت به تیم ملی باعث شد تاج در یک برنامه تلویزیونی اقدام به اعلام خبر دعوت شدن بازیکنان پرسپولیس به کمپ تیم ملی کرد.

مشکل بزرگ برای ملی‌پوشان پرسپولیس

به گزارش خبرورزشی، خبری که مثل توپ در رسانهها ترکید و باعث خوشحالی بازیکنان پرسپولیس شد. سرخپوشان که حالا خیالشان بابت حضور در تیم ملی راحت شده مشغول بررسی شرایط دو بازی آینده بودند که به یک باره اتفاق جدیدی رخ داد. این بار آنها به یاد آوردند که باید در عرض یک هفته، دو بار مسافر دوحه قطر شوند.

دلیل این موضوع، حضور در آخرین بازی پرسپولیس در سال 1395 است. سرخپوشان باید مقابل الریان قطر در دوحه به میدان بروند. این بازی روز 24 اسفندماه برگزار میشود که سرخپوشان قرار است دو روز قبل از آن به دوحه سفر کنند. روز 25 اسفندماه نیز کاروان این تیم به تهران برمیگردد اما بازیکنان ملیپوش پرسپولیس باید دوباره روز اول فروردین سال 1396 به همراه سایر ملیپوشان به قطر سفر کنند و آماده بازی روز سوم فروردین مقابل این تیم در دور برگشت مرحله مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه شوند.

با این حساب ملیپوشان پرسپولیس مجبورند دو سفر تهران - دوحه را در عرض کمتر از یک هفته تحمل کنند که این موضوع چندان به مذاق پرسپولیسیها خوش نمیآید.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی