نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

استقلالی‌ها سه جلسه تمرینی تیم‌شان را تعطیل كردند تا بدون تمرین، به دیدار سایپا بروند. این اتفاق در روزهای اخیر مثل بمب صدا كرده و تمام اخبار باشگاه را تحت تأثیر قرار داده است.

استقلالی‌ها در مسقط قرار تعطیلی تمرین را گذاشتند!

استقلالیها سه جلسه تمرینی تیمشان را تعطیل كردند تا بدون تمرین، به دیدار سایپا بروند. این اتفاق در روزهای اخیر مثل بمب صدا كرده و تمام اخبار باشگاه را تحت تأثیر قرار داده است.

به گزارش خبرورزشی، روز گذشته با آنكه آبیها قول و قرار گذاشته بودند تمرین كنند، از این كار منصرف شدند و راهی هتل شدند تا امروز به مصاف سایپا بروند. در روزهای اخیر شایعه درباره لغو تمرینات، بسیار بوده است اما منابع خبری فاش كردند آبیها در مسقط قول و قرار تعطیلی تمرینات را گذاشتهاند. در عمان و پس از بازی التعاون، وقتی منصوریان به كنفرانس مطبوعاتی رفت تا درباره مسابقه حرف بزند، بازیكنان جلسهای بسیار مهم برگزار كردند. در این جلسه بازیكنان بزرگ تیم از جمله مهدی رحمتی، خسرو حیدری و... حرف زدند. بازیكنان جوان هم به وضعیت مالی اعتراض داشتند و میگفتند نه تنها امسال بخش زیادی از پولشان را نگرفتهاند بلكه از سالهای قبل هم طلبهای زیادی دارند.

پیش از جلسه بازیكنان، افتخاری مدیرعامل استقلال در اردو به بازیكنان قول داده بود بخش قابل توجهی از قراردادشان را در بازگشت به تهران پرداخت میكند. او قاطعانه چنین قولی را داد، با این حال بازیكنان مطمئن نبودند و در رختكن قول و قرار گذاشتند در صورتی كه پس از بازی با سیاهجامگان پولی به حسابشان واریز نشود، تمرین را تعطیل میكنند. پس از بازگشت منصوریان به رختكن از كنفرانس، بازیكنان این مسئله را به سرمربی استقلال هم منتقل كردند و گفتند اگر افتخاری به قولش عمل نكند، قطعاً دست به چنین كاری میزنند.

پس از بازی سیاهجامگان و پیش از تمرین ریكاوری، بزرگان تیم جلو رفتند و به كادر فنی گفتند امروز تمرین نمیكنند چراكه حرفهای مدیرعامل استقلال عملی نشده است. در واقع قول و قرار این تعطیلیها را پیش از این گذاشته بودند و معلوم نیست تا كی تمرینات لغو شود. استقلالیها نگران این موضوع هستند كه فصل تمام شود و نتوانند پولشان را بگیرند، به همین خاطر پیش از رسیدن هفتههای آخر دست به چنین كاری زدهاند. باشگاه در حال حاضر با مشكلات عدیده مالی روبهرو است و جالب اینجاست كه بخش اعظمی از پولهای خود را از اسپانسر گرفته كه صرف بدهیهای باشگاه شده است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی