۰
یکشنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۱
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

برنامه رویارویی تیم‌های شركت‌كننده در جام جهانی‌ كشتی فرنگی 2017 آبادان اعلام شد. بعد از انجام مراسم قرعه‌كشی و گروه‌بندی تیم‌های حاضر در سی و ششمین دوره پیكارهای جام جهانی‌ كشتی فرنگی آبادان در شهر زوریخ سوئیس، برنامه برگزاری مرحله مقدماتی جام جهانی‌ نیز اعلام شد.

جنگ ايران و روسيه، دور دوم مقدماتی آبادان

به گزارش خبرورزشی سوت شروع این پیكارها با حضور تیمهای روسیه و قزاقستان روی تشك گروه A و آذربایجان و تركیه روی تشك گروه B به صدا درمیآید. فرنگیكاران كشورمان نیز در اولین دیدار خود، دومین مسابقه دور اولِ گروه A را مقابل آلمان برگزار میكنند. دومین دیدار دور اول مرحله مقدماتی گروه B نیز بین دو تیم بلاروس و اوكراین برگزار میشود.

مهمترین و جدیترین مسابقه گروه B و فینال واقعی این گروه در همان دور اول مرحله مقدماتی و اولین مسابقه جام جهانی برگزار میشود. بدون شك  دو تیم آذربایجان و تركیه مدعیان اصلی حضور در جمع 4 تیم دارای شانس حضور در فینال و ردهبندی محسوب میشوند و رویارویی آنها در اولین مسابقه گروه B نیز بدون تردید فینال واقعی این گروه خواهد بود. اگر مهمترین اتفاق گروه B رویارویی آذربایجان و تركیه در اولین مسابقه این گروه باشد، بدون تردید جنگ ایران و روسیه به عنوان مدافع قهرمانی و میزبان جام جهانی را نیز باید حساسترین و مهمترین رویداد سی و ششمین دوره جام جهانی كشتی فرنگی نامید. جایی كه روسها با گروهی از قهرمانان جهان و المپیك خود گام در نبرد آبادان میگذارند و شاگردان علی اشكانی نیز با پرچمداری سعید عبد ولی نه چندان آماده؛ كه فقط برای شاد كردن دل هماستانیها و هموطنانش مجبور است هرچه در توان دارد به كار گیرد تا بلكه در مصاف احتمالی با رومن ولاسوف قهرمان جهان و المپیك و نامدارترین نماینده روسها در جام جهانی سربلند و روسفید از تشك خارج شود. حتی اگر روسها هم نخواهند او را در دیدار با ایران روی تشك بفرستند، رویارویی عبد ولی با چنگیز لابازانوف قهرمان جهان نیز یكی از دیدنیترین و حساسترین مبارزات انفرادی جام جهانی خواهد شد.

در دور دوم مرحله مقدماتی گروه A تیمهای ایران و روسیه، آلمان و قزاقستان به مصاف هم میروند. در دور سوم و پایانی مرحله مقدماتی این گروه هم ابتدا روسیه و آلمان و سپس ایران و قزاقستان تكلیف تیمهای صعودكننده به فینال و ردهبندی را روشن میكنند. دور دوم مرحله مقدماتی گروه B نیز با رویارویی تركیه و بلاروس، آذربایجان و اوكراین و دور سوم و پایانی مرحله مقدماتی این گروه نیز با نبرد مدعیان تركیه و اوكراین، آذربایجان و بلاروس حریفان احتمالی ایران و روسیه در فینال و ردهبندی مشخص میشود. این رقابتها پنجشنبه و جمعه هفته جاری در سالن كوثر شهر آبادان برگزار میشود. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی