نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
۰
دوشنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۹
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

اختلاف فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ برتر پابرجاست و قرار نیست به این زودی ها حل شود.

فقط سه باشگاه حق پخش می گیرند؟

به گزارش خبر ورزشی، دو سه فصلی است که سازمان صدا و سیما ریالی بابت حق پخش به فدراسیون فوتبال نمی دهد و مهدی تاج در تلاش است با متقاعد کردن سازمان صدا و سیما برای پرداخت حق پخش مشکلات مالی باشگاه ها را تا حد زیادی رفع کند. 
در همین راستا مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال - امیر عابدینی، سرپرست سازمان اقتصادی فدراسیون فوتبال - علیاکبر طاهری، سرپرست باشگاه پرسپولیس - رضا افتخاری، مدیرعامل باشگاه استقلال و مصطفی آجورلو مدیرعامل تراکتورسازی روز گذشته با احمد شهریاری، معاون منابع مالی و سرمایه انسانی سازمان صداوسیما جلسهای برگزار کردند تا در خصوص موضوع حق پخش تلویزیونی صحبت کنند.
نکته جالب توجه این جلسه فقط حضور مدیران عامل سه باشگاه پرطرفدار در جلسه با احمد شهریاری بوده در حالی که در لیگ برتر 16 تیم حضور دارند و همه تیم ها باید از این حق منتفع شوند. 
البته در یکی دو سال اخیر همکاری صدا و سیما با اپراتور اول و راه اندازی سامانه 3090 درآمد کلانی را نصیب سه باشگاه یاد شده کرده که دراین ماجرا فدراسیون فوتبال دخالتی ندارد و سایر باشگاه ها هم به این موضوع اعتراض کرده اند که چرا درآمدی از حق پخش ندارند. 
به هر صورت اگر قرار به برگزاری جلسه ای بود ای کاش فدراسیون فوتبال همه مدیران عامل باشگاه های حاضر در لیگ برتر را به دیدار معاون ساززمان صدا و سیما می برد چون حق پخش حق همه باشگاه ها است از جمله سه تیم پرطرفدار ایران. استقلال، پرسپولیس و تراکتورسازی.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی