نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
دوشنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۰
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

صادق محرمی تازه روی صندلی هواپیما نشسته بود كه با او همكلام شدیم.

محرمی: از فكر قهرمانی خوابش را می‌بينم

به گزارش خبرورزشی مدافع جوان پرسپولیس كه خیلیها او را پدیده این فصل این تیم میدانند درباره وضعیت پرسپولیس در لیگ برتر و بازی با الریان به خبرورزشی حرف زد. 
* سومین بازی آسیاییات است؟
از اعتمادی كه سرمربی تیم به من كرده ممنونم. راستش را بخواهید ابتدای فصل فكر نمیكردم در لیگ قهرمانان آسیا دو بازی فیكس پرسپولیس باشم. 
* پس سال 95 برایت خوب بود؟
از خوب هم خوبتر بود. خیلی خوشحالم و هرگز سال 95 را از یاد نخواهم برد. 
* تیمتان برای این بازی آماده است؟
برد خوبی برابر استقلال خوزستان بهدستآوردیم و با زیاد كردن فاصلهمان با رقبا از این نظر كه دست نیافتنیتر شدیم شرایط روحی بهتری پیدا كردیم. 
* جشن قهرمانی گرفتید؟
جشن؟! هنوز كه خبری نشده. آقا كریم و بقیه بزرگترها همیشه در این مدت به ما گوشزد میكنند كه به هیچ عنوان نباید كار را تمام شده بدانیم و باید تا روز آخر با همین قدرت جلو برویم تا انشاءا... رسماً عنوان قهرمانی را بهدست بیاوریم و آن را تقدیم هوادارانمان كنیم. 
* چقدر به این مهم امیدواری؟
خیلی زیاد. در این مدت اینقدر به این موضوع فكر میكنم كه گاهی خواب قهرمانیمان را میبینم و وقتی بیدار میشوم افسوس میخورم كه خواب بود. انشاءا... در پایان این فصل قهرمان میشویم و خوابهایم تعبیر میشوند. جام را هم به هواداران تقدیم میكنیم. 
* این روزها همه درباره تو و بازیهای خوبت در پرسپولیس حرف میزنند. از این بابت چه حسی داری؟
همه به من لطف دارند. در بیرون از مجموعه تیم هم طرفداران پرسپولیس خیلی مرا مورد محبتشان قرار میدهند و امیدوارم لیاقت این همه محبت را داشته باشم. این باعث شده تا مسئولیت سنگینتری را حس كنم و بیشتر تلاش كنم. 
* برای بازی با الریان آماده ای؟
تمرینات خوبی را پشتسر گذاشتهایم. در این چند روز كادر فنی نكات خوبی درباره الریان به ما گفتهاند و روی نقاط ضعف و قوتشان كار كردیم. امیدوارم در بازی هم این نكات به كارمان بیاید. 
* این بازی هم فیكس هستی؟
به نظر كادر فنی برمیگردد. من مشكلی از نظر جسمی ندارم. 
* غیر از پرسپولیس كدام تیم را در گروهتان كاندیدای صعود میبینی؟
فكر كنم الهلال بهتر از بقیه باشد. البته الریان هم با یك برد برای اینكه در كورس صعود باقی بماند قطعاً انتحاری با ما بازی میكند تا امتیاز كامل بازی خانگی را بگیرد. به این خاطر حتم دارم بازی سختی در پیش داریم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی