نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
۰
سه‌شنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۴
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تمرینات تیم ملی قطر برای بازی با ایران مثل تمرینات تیم ملی با حضور نصف و نیمه بازیکنان برگزار می شود.

قطری ها مثل ایران نصف و نیمه تمرین می کنند

به گزارش خبر ورزشی، البته تیم ملی قطر پیش از شروع تمرینات جدی اش برای بازی با ایران مصاف دوستانه ای را با آذربایجان برگزار کرد که در این بازی از همه ملی پوشانش سود برد اما بعد از این بازی بیشتر ملی پوشان قطر به تمرینات تیم  های باشگاهی خود رفتند و تمرینات تیم ملی قطر هم همانند تمرینات تیم ملی ایران با حضور نصف و نیمه بازیکنان برگزار می شود. 
در حالی که قطری ها با 13 بازیکن تمرین می کنند تمرینات تیم ملی با 9 بازیکن در حال پیگیری است. 
برخی از ملی پوشان قطر عضو تیم الریان هستند که امشب در برابر پرسپولیس بازی خواهند کرد. همان طور که درخبرها خواندید خوزه فوساتی – سرمربی تیم ملی قطر دیشب در تمرینات تیم الریان حاضر شد تا به شاگردانش و هم چنین دیگر بازیکنان الریان برای بازی با پرسپولیس روحیه بدهد. 
نکته جالب توجه اینکه کی روش هم در آستانه بازی با قطر به دوحه رفته تا به تماشای بازی پرسپولیس در برابر الریان بنشیند. حضور کی روش در دوحه در آستانه بازی با قطر می تواند حواشی نیز به همراه داشته باشد. هر چند کی روش در روزهای اخیر با حفظ آرامش خود نشان داده دیگر به دنبال ادامه دعوا با برانکو نیست. به خصوص که در روزهای اخیر رسانه های قطری سعی کرده اند با ایجاد حواشی برای کی روش تیم ملی را برای این بازی تضعیف کنند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی