۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

گویا مسئله اعتصاب بازیكنان استقلال قرار نیست همانند عاملان دیر ارسال كردن مدارك بازیكنان در سال 86 و محرومیت از نقل و انتقالات بازیكن به خاطر عدم پرداخت معوقات عادل شیحی به یاد فراموشی سپرده شود.

شايعه جريمه 200 ميليونی منصوريان به خاطر مصاحبه عليه زمانی

به گزارش خبرورزشی خبر كسر 10 درصدی از قرارداد كاوه رضایی و بهنام برزای موضوع جریمههای احتمالی هیأت مدیره استقلال را برای خاطیان اصلی این ماجرا جدیتر از گذشته كرد.

این خبر ابتدا از سوی یكی از كانالهای هواداری منتشر شد اما دقایقی بعد به تكذیب و واكنش منابع نزدیك به باشگاه منجر گردید تا مشخص شود این موضوع نمیتواند یك موضوع كذب باشد. این طور كه پیداست جلسه افتخاری با جهانیان و زمانی، تأثیر خودش را گذاشت چرا كه مدیرعامل استقلال بلافاصله تغییر موضع داد و ضمن تكذیب مصاحبهاش علیه حسن زمانی یك روز بعد از حضور در تمرین و حمایت از بازیكنان و مربیان، اعتصاب آنها را اقدامی خلاف سیاستهای باشگاه و برخورد با مسببان را سیاست اصلی هیأت مدیره عنوان كرد.

بازی استقلال برابر لوكوموتیو و مسائل حاشیهای كه ممكن بود موجب تضعیف روحیه اعضای تیم شود، باعث شد موضوع جرایم احتمالی سربسته بماند و به بعد از این دیدار حساس موكول شود. البته ناراحتی كاوه رضایی از شنیدن خبر كسر 10 درصد از مبلغ قراردادش موجب شد او ساعاتی اردوی تیم را ترك كند اما منصوریان اجازه نداد این قهر خیلی طولانی شود. به هر حال هیچ كس فكر نمیكرد مصاحبه علیه یك عضو مؤثر هیأت مدیره استقلال كه رابطه صمیمانهای با وزیر ورزش دارد، اینگونه شود.

در جلسه هیأت مدیره استقلال، افتخاری با واكنش تند جهانیان، رئیس هیأت مدیره و زمانی مواجه شد. از دید دو عضو هیأت مدیره استقلال، این اقدام بازیكنان، مصداق بارز بازیكنسالاری بوده و افتخاری باید با عوامل اصلی این اعتصاب مقابله كند. حالا عوامل چه كسانی هستند؟ شنیدیم نام سیدمهدی رحمتی و خسرو حیدری به عنوان بانیان این اعتصاب مطرح شده و هیأت مدیره قصد دارد كاپیتان اول و دوم استقلال را جریمه كند. طبق روال 10 درصد از قرارداد این دو نفر به اضافه بهنام برزای و كاوه رضایی كسر خواهد شد. البته نفر اول فنی تیم هم كه علیرضا منصوریان باشد، از این جریمههای احتمالی بینصیب نخواهد بود.

هیأت مدیره استقلال معتقد است منصوریان خلاف بندهای قراردادش عمل كرده و علیه یكی از اركان اصلی باشگاه مصاحبه انجام داده است. اگر مبلغ قرارداد منصوریان را یك میلیارد بدانیم، احتمالاً دویست میلیون از قرارداد سرمربی آبیها كسر خواهد شد. مشابه این تخلف در استقلال با محرومیت و كسر 10 درصدی از قرارداد همراه بوده است. البته شنیدیم در مورد علیرضا منصوریان 20 درصد خواهد بود و سرمربی آبیها احتمالاً با جریمه 20 درصدی مواجه میشود.

این جرایم در حالی است كه اعتصاب استقلالیها كه قرار بود به پرداخت 10 درصدی قراردادشان منجر شود، بینتیجه ماند و تا امروز پولی به حساب اعضای این تیم واریز نشد. افتخاری قصد دارد با این كار حمایت خود را از اعضای هیأت مدیره اعلام كند و اجازه ندهد تركشهای دلخوری جهانیان و به خصوص زمانی، موقعیت مدیرعاملیاش را به خطر بیندازد. حالا باید دید این احتمالات و شنیدهها در آستانه عید نوروز چقدر رنگ جدی به خود میگیرد. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی