نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرپرست تیم فوتبال استقلال معتقد است این تیم، سال بسیار سختی را به خوبی پشت سر گذاشت.

عبداللهی: سال سختی بود که خوب تمام شد

به گزارش خبرورزشی، نصرالله عبداللهی که به طور کلی رابطه صمیمانه و مناسبی با خبرنگاران دارد، در خصوص سال 1395 برای استقلال گفت: «من معتقدم برای ما، سالی بسیار سخت بود که خیلی خوب به اتمام رسید. استقلال با کادرفنی جوان و خوبی که دارد، توانست راه دشواری را با سربلندی طی کند اما این مسیر همچنان ادامه دارد و کسی نباید خسته شود.» 
او ادامه داد: «وظیفه خودم می دانم از تک تک بازیکنان استقلال تقدیر تشکر کنم و بگویم آفرین به این جوان ها، آفرین به این همه انگیزه، آفرین به این بازیکنان باتجربه تیم که به هر شکل ممکن، پشت کادرفنی ماندند و نگذاشتند نام باشگاه خدشه دار شود. شاید نیم فصل اول، شرایط چندان خوب نبود اما در نیم فصل دوم همه چیز عوض شد و استقلال خودش را پیدا کرد که تمام اینها، به خاطر تلاش همین بچه ها در کادرفنی و جمع بازیکنان بود.» 
سرپرست آبی پوشان در نهایت گفت: «اگر خدا بخواهد از گروه مان در لیگ قهرمانان آسیا صعود می کنیم. انشالله به دنبال کسب بهترین جایگاه در لیگ برتر هم هستیم تا دل هواداران را در سال جدید، بیشتر خوش کنیم. بازیکنان جوان هم که خودشان را نشان دادند و انشالله به تیم ملی هم دعوت می شوند تا موفقیت های شان بین المللی شود. مطمئنا این تیم بدون حمایت هواداران با مشکلات عدیده ای مواجه می شد و خدا را شکر که ما توانستیم در کنار یکدیگر، بهترین ها را تا اینجای کار رقم بزنیم.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی