نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟
۰
چهارشنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۴
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

آخرین بازی استقلال در سال 95 توأم شد با جدال حساس این تیم با لوكوموتیو تاشكند در هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا؛ مصافی سرنوشت‌ساز در راه صعود از این گروه كه در نهایت با یك بازی منطقی و هوشمندانه به سود آبی‌های پایتخت به پایان رسید تا روند رو به رشد منصوریان و شاگردان جوانش همچنان ادامه پیدا كند.

به گزارش خبرورزشی شیرینی این برد آن هم در بحرانیترین شرایط استقلال به قدری زیاد بود كه زمینه بروز اتفاقات جالبی در پایان مصاف دو تیم را فراهم كرد، از جمله اینكه سرمربی آبیها را مجبور كرد برای دقایقی پست خود در تیم را تغییر داده و نقش تداركاتچی استقلال را ایفا كند!

ماجرا از این قرار بود كه علیرضا منصوریان و یكی، دو نفر از دوستانش به عنوان آخرین نفرات اقدام به ترك ورزشگاه از داخل زمین چمن كردند كه در این لحظه چشمان سرمربی استقلال به كیسه توپهای نایكی ویژه لیگ قهرمانان آسیا خورد. كیسهای كه از یاد تداركات استقلال رفته و در زمین جا مانده بود و میرفت به بحرانی جدید در این تیم تبدیل شود چون این توپها به صورت محدود از سوی كنفدراسیون فوتبال آسیا در اختیار تیمهای حاضر در لیگ قهرمانان قرار گرفته و در صورت گم شدن آن، باشگاه با مشكلات زیادی در راه جایگزینی روبهرو میشود. منصوریان كه در این هفتهها كم دردسر برای حفظ آرامش اردوی تیمش نكشیده، وقتی دید كسی نیست كه كیسه توپها را با خود ببرد، برای چند دقیقهای كیسه را روی دوش خود انداخته و قدمزنان ورزشگاه را ترك كرد تا نشان دهد برای موفقیت استقلال حاضر به انجام هر وظیفهای است؛ از سرمربیگری گرفته تا تداركاتچی شدن. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی