نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
چهارشنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۹
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کمیته انضباطی آخرین آراء خود را در مورد تیم های لیگ برتری و دسته اولی صادر کرد.

آخرین اخبار انضباطی لیگ برتر و لیگ یک

به گزارش خبر ورزشی، آراء از این قرار هستند: 
*دیدار دو تیم پرسپولیس و استقلال خوزستان 19 اسفندماه در آزادی برگزار شد و تیم استقلال خوزستان به دلیل تخلف دریافت 5 اخطار توسط بازیکنانش، مبلغ 30 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. همچنین پورموسوی سرمربی استقلال خوزستان به خاطر اعتراض مکرر به تصمیمات داور و مهدی مومنی – بازیکن استقلال خاطر به دلیل رفتار غیرورزشی به تذکر کتبی و درج در پرونده محکوم شدند.
*تیم استقلال تهران به دلیل فحاشی تماشاگرانش در دیدار مقابل سایپا به پرداخت 100 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.
*مسابقه فولاد خوزستان و تراکتورسازی در ورزشگاه غدیر اهواز برگزار شد و تیم فولاد خوزستان بخاطر انداختن لیزر به طرف بازیکنان مهمان توسط تماشاگرانش مبلغ 50 میلیون ریال جریمه شد.
*دیدار دو تیم گسترش فولاد و صبای قم در هفته 24 لیگ برتر برگزار و از سوی قاسم دهنوی رفتار زننده با داور بازی رخ داد. وی به یک جلسه محرومیت از همراهی تیم خود و پرداخت 40 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.
آرا دسته یک
*دیدار تیم های نفت مسجد سلیمان و خونه به خونه بابل برگزار و سوی تماشاگران تیم نفت مسجد سلیمان تخلفاتی مبنی بر فحاشی به داور و پرتاب اشیا رخ داد. این تیم به جریمه نقدی 150 میلیون ریال محکوم است.(این رای قابل تجدید نظر است)
عمار رمضانی نژاد از تیم خونه به خونه بابل که به دلیل اعتراض به تصمیمات داور از زمین بازی اخراج شد، با تذکر کتبی کمیته انضباطی رو به رو شد.
*مسابقه تیم های نساجی مازندران و ملوان بندر انزلی برگزار شد. تماشاگران تیم نساجی مازندران تخلفاتی مبنی بر فحاشی به داور و بازیکن مقابل، پرتاب بطری آب به داخل زمین کردند. کمیته انضباطی ضمن اجرای یک جلسه محرومیت معلق تیم نساجی مازندران، این تیم را به پرداخت 150 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد. (بر همین اساس تیم نساجی مازندران یک مسابقه از حضور تماشاگر در مسابقات خانگی محروم است)
گفتنی است، عبدالحمید رمضانی، مدیر عامل باشگاه نساجی مازندران نیز پس از اتمام مسابقه به داور بازی اهانت کرد که وی به دو جلسه از همراهی تیم خود و حضور در ورزشگاه محروم است و باید 20 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.
*دیدار تیم های گل گهر سیرجان و مس رفسنجان برگزار و محمد علی رمضانیان، دروازه بان مس رفسنجان به دلیل اهانت به داور بازی از زمین اخراج شد. وی به یک جلسه از همراهی تیم خود و پرداخت 5 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.
مسئد گرستویج سرمربی و محمد مهدی امیر پناهی از تیم مس کرمان به دلیل اعتراض به داور بازی اخراج شدند. هر کدام از نفرات فوق به توبیخ کتبی محکوم هستند و علیرضا کریمی- مربی تیم مس کرمان نیز به خاطر اهانت به داور و اخراج از زمین بازی، به یک جلسه از همراهی تیم خود محروم و پرداخت 5 میلیون جریمه نقدی محکوم شد.
*تیم گل گهر سیرجان به خاطر داشتن 6 بازیکن اخطاری به 36 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.
*تماشاگران تیم نفت مسجد سلیمان در دیدار برابر بادران تهران مرتکب تخلفاتی شدند. با توجه به تکرار تخلفات و تعیلق محرومیت از حضور تماشاگران این تیم، به دلیل مرتکب شدن تخلفات در دیدار فوق، محرومیت حضور تماشاگران از حالت تعلیق به مرحله اجرا گذاشته می شود و تیم نفت مسجد سلیمان در یک دیدار خانگی از حضور تماشاگران خود محروم است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی