۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

یوونتوس عزم خودش را برای قهرمانی لیگ قهرمانان جزم کرده است.

يووه، بدون شكست همچنان می‌تازد

به گزارش روزنامه خبرورزشی، يوونتوس در بازي برگشت مرحله يكهشتم نهايي ليگ قهرمانان اروپا با يك گل از سد پورتو گذشت تا در مجموع سه بر صفر حريف پرتغالياش را شكست دهد و به مرحله يكچهارم نهايي صعود كند. اخراج مكسي پريرا و پنالتي كه به يوونتوس داد بهترين فرصت را در اختيار بيانكونري قرار داد تا راه صعودش را هموار كند.

 

باز هم اخراج

در بازي رفت دو تيم بود كه الكس تيس بازيكن پورتو خيلي زود در نيمه دوم دو بار از داور كارت زرد گرفت و توازن تيمش را بههم ريخت. اين بار نوبت مكسي پريرا بود كه توسط اوويديو هيتگان داور رومانيايي بازي اخراج شود. اتفاقي كه دقيقه 40 رخ داد و پائولو ديبالا پنالتي را تبديل به گل كرد. تلاشهاي پورتو براي برگرداندن بازي در نيمه دوم بيفايده بود چراكه 10 نفره نميشد جلوي اين يووه كاري از پيش برد.

 

سيستم جديد

سيستم 1-3-2-4 جديد مكسي آلگري در يوونتوس در حال جواب دادن است. از زماني كه اين تغيير سيستم در يووه ايجاد شده، همه بازيكنان وظايفشان را به درستي انجام ميدهند. مهاجمان تيم نظير ايگواين، مانژوكيچ و ديبالا، پرسينگ را از همان جلو شروع كرده و خط دفاعي پورتو را تحت فشار قرار دادند. بانوي پير يك كلينشيت ديگر در سال 2017 ثبت كرد و چهل و هشتمين بازي خانگي خود را بدون شكست پشت سر گذاشت.

 

دنيلو تكستاره پورتو

در شبي كه راههاي پورتو براي غلبه بر يوونتوس به بيراهه ميرفت، دنيلو بهترين بازيكن تيم پرتغالي بود. هافبك دفاعي پورتو كه اين فصل از چندين باشگاه بزرگ اروپايي پيشنهاد داشت، به خوبي نشان داد كه توانايي بازي در ليگ قهرمانان اروپا را دارد. عليرغم شكست مقابل يوونتوس، دنيلو نمايش تحسينبرانگيزي داشت و در وسط زمين قدرتمند ظاهر شد. حضور او در پورتو زياد طول نخواهد كشيد و به زودي اين تيم را ترك خواهد كرد؛ شايد در پايان فصل.

 

ديبالا پديده يووه

اين روزها به نفر اول بيانكونري تبديل شده است. در حضور ايگواين و مانژوكيچ، اين ديبالاست كه در خط حمله از همتيميهايش پيشي گرفته و مدام براي يوونتوس گلزني ميكند. او حلقه اصلي هر كار مثبتي بود كه يوونتوسيها درون زمين انجام ميدادند. او در سيستم جديد مكسي آلگري فرصت بيشتري براي خودنمايي پيدا كرده و بازي به بازي بهتر ميشود. ضمن اينكه پنالتيهاي يووه هم به او سپرده شده و ديبالا به بهترين شكل آنها را تبديل به گل ميكند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی