نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟
۰
شنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۵
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کی روش آخرین یادداشت خود را در سال 95 منتشر کرد. او که در حال مهیا شدن برای بازی با قطر است و امشب همراه شاگردان ایرانی اش راهی دوحه خواهد شد در این یادداشت نیز گلایه هایی داشته است.

آخرین یادداشت  کی روش در سال 95

به گزارش خبر ورزشی، او دوست داشت در مسیر آماده سازی تیم ملی همه را همراه خود می دید و طبیعتا طعنه های او به کسانی است که در این مسیر برای وی چالش ایجاد کرده است. او در این یادداشت جمله ای از مایک تایسون آورده است. شاید طعنه او به برانکو است که در روزهای اخیر سعی کرده از کی روش و تیم ملی حمایت کند. هر کسی که به شما کمک می کند دوست تان نیست. جمله دیگر مایک تایسون که مورد اشاره کی روش است این است که هر کسی که با شما مبارزه می کند دشمن تان نیست. شاید اینجا اشاره او به دستیاران ایرانی اش است که از تصمیم وی ناراحت هستند. 
و شاید هم بهتر است بدون قضاوت گفته های کی روش را بخوانیم. 
 دوستان عزیز
هرچند می دانید که روند آماده سازی ما برای جام جهانی به خطر افتاد اما بار دیگر زمان آن است که در زمین صحبت کنیم. می دانیم که در قطر، آنها واقعا به قول هایی که در مورد تیم ملی شان دادند، متعهد ماندند. آنها از سه مارس در کمپ آماده سازی برای دیدار با ایران هستند و تنها یک روز قبل از بازی های باشگاه های شان در لیگ قهرمانان آسیا، بازیکنان شان را آزاد کردند.
برای مقابله با این سطح از آماده سازی، اجازه بدهید از یوهان کرویف، اسطوره فوتبال هلند، نقل قول کنم:" هر زیانی، فواید خودش را دارد."
اکنون زمان آن است که بازیکنانم در تیم ملی روی اهداف و رویاهای شان تمرکز کنند و قوی، متحد و با اعتماد به نفس باشند و کاملا به هواداران فوق العاده و پرشورمان متعهد بمانند.
ما باید معجزه کنیم تا بتوانیم بهترین دستاورد را داشته باشیم. نباید نگران محبوبیت های قلابی، سرزنش کننده ها و بازنده ها باشیم. اکنون بار دیگر زمان آن است که نتیجه بگیریم، امتیاز جمع کنیم و کارمان را براساس اعتبار دائمی و احترام پیش ببریم. این تنها راهی است که می توانیم باعث لذت، خوشحالی و افتخار هواداران فوتبال ایران شویم.
متاسفانه در حال حاضر، چند جنجال کوچک و اخبار غلط ما را احاطه کرده است. ما کسانی که این کار را می کنند می شناسیم و می دانیم چرا این کار را می کنند. اما من یک چیز یاد گرفتم و مطمئنا بخش زیادی از هواداران ما این را می دانند و آن این است که آنها هرگز نمی توانند ما را فریب بدهند.
من معتقدم که ما همیشه باید از بهترین ها و قهرمان ها یاد بگیریم:" هرکسی که با شما مبارزه می کند، دشمن شما نیست و هر کسی که به شما کمک می کند، دوست تان نیست." چه اظهارنظر فوق العاده ای! متشکرم مایک تایسون قهرمان.
در این مرحله، هدف ما نگه داشتن تیم ملی در صدر گروهش در مرحله مقدماتی جام جهانی است. پسرها، برویم ماموریت مان را انجام بدهیم.
با بهترین آرزوها

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی