نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟
۰
یکشنبه ۶ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۶
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

چینی‌ها در دو بازی خارج از خانه خود در مرحله مقدماتی جام جهانی نتایج ضعیفی کسب کردند.

ترس لیپی و چینی‌ها از ورزشگاه آزادی

به گزارش خبرورزشی، تیم ملی ایران روز سه شنبه 8 فروردین 1396 در دومین بازی دور برگشت مرحله مقدماتی جام جهانی روسیه میزبان مارچلو لیپی و تیم ملی چین است. چین در 5 بازی ابتدایی خود تنها با کسب 2 امتیاز، دور رفت را در قعر جدول گروه A به پایان رساند. پس از روی کار آمدن لیپی اوضاع کمی برای چینی ها تغییر کرد و آن ها از دو بازی قبلی خود 4 امتیاز به دست آورده اند. تساوی خانگی برابر قطر و برد ارزشمند مقابل کره جنوبی، تیم چین را به ادامه رقابت ها امیدوار کرد. شاگردان لیپی حالا با 5 امتیاز تلاش می کنند تا جای ازبکستان 9 امتیازی را در رده سوم بگیرند و خود را به مرحله پلی آف جام جهانی برسانند.
سرخپوشان چینی در دو بازی خارج از خانه خود برابر کره جنوبی و ازبکستان دو باخت را متحمل شدند و در مجموع 5 گل هم دریافت کردند. مسئله ای کادرفنی چین را نگران می کند، تداوم این شکست های خارج ازخانه برابر تیم ملی کشورمان است.
ترس بزرگ لیپی و شاگردانش از استادیوم آزادی و حضور پر شور هواداران همچنین عملکرد خیره کننده شاگردان کی روش در این دور از رقابت هاست. ایران و چین پیش از بازی روز سه شنبه، 5 بار در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند و تیم ملی ایران هر 5 بازی را با پیروزی پشت سر گذاشته است. چینی ها در ورزشگاه آزادی 16 گل دریافت کردند و تنها موفق به زدن 4 گل شدند. شکست برابر ایران در ورزشگاه آزادی می تواند امیدهای لیپی و چینی ها برای حضور در جام جهانی 2018 روسیه را برای همیشه نا امید کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی