۰
جمعه ۱۱ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۶
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

طرفداران پرسپولیس برای آن که به باشگاه محبوب شان کمک کنند، حسابی دچار سردرگمی شده اند.

سردرگمی پرسپولیسی ها برای کمک به باشگاه

به گزارش خبرورزشی، مدیران باشگاه پرسپولیس از اواسط فصل قبل، درخواست ویژه ای از  طرفداران خود با تبلیغات بسیار زیادی داشتند. آنها از هواداران درخواست کردند از طریق یک سامانه پیامکی، به باشگاه کمک کنند و با ارسال پیامک، به پرسپولیس پول تزریق کنند.
این اتفاق البته شک و شبهه های زیادی در بین داشت از جمله آن که وزارت ورزش از واگذاری باشگاه های استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی سر باز زد اما اسپانسرینگ این دو باشگاه را در اختیار یک اپراتور تلفن همراه قرار داد و ماجراهای پس از آن که هنوز هم جواب سوالات زیادی مشخص نشده است.
در اواخر فصل قبل، پای چند اسپانسر دیگر نیز به پیش آمد. اسپانسرهایی که البته همگی شان پیامکی بودند اما با شماره ها و اپراتورهای گوناگون. سردرگمی طرفداران پرسپولیس از همان زمان بیشتر شد. اوایل فصل جاری، سازمان لیگ نیز سامانه پیامکی جدیدی را رو کرد و از هواداران به فوتبال درخواست کرد طرفدار هر تیمی که هستند، از طریق سامانه سازمان لیگ، این طرفداری را به اثبات برسانند.
ماجرای پیامک ها با ورود سامانه اپراتور دیگر تلفن همراه، پیچیده تر شد و دیگر حتی کسی نمی توانست این اتفاقات را مدیریت کند. تا اینکه در بهمن ماه، اتفاق عجیب تری رخ داد و علی اکبر طاهری سرپرست باشگاه پرسپولیس در اقدامی عجیب، با انتشار یک ویدئو از طرفداران پرسپولیس درخواست کرد در کنار همکاری با بخش پیامکی باشگاه، به حساب پرسپولیس نیز پول به صورت نقدی واریز کنند تا شاید با این کار، بخشی از بدهی های باشگاه از بین برود!
هنوز این اتفاقات توسط طرفداران پرسپولیس هضم نشده بود که یک پیامک نوروزی از سوی یک اپراتور تلفن همراه به طرفداران فوتبال، داستان جدیدی را به همراه داشت: «اگر طرفدار پرسپولیس هستید، عدد یک را به همین شماره، پیامک کنید.» حالا باید به هواداران پرسپولیس حق داد که بابت اتفاقات رخ داده، کاملا سردرگم شده باشند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی