نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟
۰
پنجشنبه ۲۴ فروردین ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۲
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

حضور سازمان بازرسی کل کشور در فدراسیون فوتبال و هم چنین ساختمان سازمان لیگ برتر به معنی دخالت نهادهای دولتی در اداره فدراسیون فوتبال نیست و به این خاطر خطری فوتبال ما تهدید نمی کند.

ماجرای نامه محرمانه فیفا به ایران

به گزارش خبر ورزشی، اخیرا اشاره شده که فیفا نامه محرمانه ای به فدراسیون فوتبال فرستاده که آیا نهادهای دولتی در اداره فدراسیون فوتبال دخالت می کنند؟
طبیعتا اگر چنین نامه ای هم برای فدراسیون فوتبال فرستاده شده باشد پاسخ مهدی تاج نه نخواهد بود. رئیس فدراسیون فوتبال به دفعات و در کارنامه مدیرتی خود نشان داده اهل مدیریت آرام و هم چنین تعامل با نهادهای دولتی است و البته از این تعامل برای کمک به فوتبال سود می برد. دیدید که به تازگی فدراسیون فوتبال به کمک وزارت ورزش و جوانان و هم چنین دیگر نهادهای دولتی همه مدارک مرتبط با میزانی جام جهانی 2020 فوتسال را امضاء و تقدیم به فیفا کرد.
همین یکی دو ماه پیش بود که مسعود سلطانی فر – وزیر ورزش و جوانان بر برگزاری تورنمنت های فوتبال ساحلی با حضور تیم های ملی و باشگاه های خارجی در بوشهر و یزد تاکید کرد و در نهایت هم این تورنمنت ها با نام پرشین کاپ در رده ملی و یورو آسیا در رده باشگاهی در دو شهر بوشهر و یزد با حضور پرشور تماشاگران برگزار شد.
فدراسیون فوتبال اصلا و به هیچ وجه احساس دخالت دولتی ها در فوتبال را ندارد.
پیش تر همه فیفا نامه ای برای ایران فرستاده بود و تاکید کرده بود هر نهادی به فدراسیون فوتبال در مسیر اداره فوتبال فشار بیاورد فیفا حامی فدراسیون فوتبال خواهد بود.
نکته دیگر پشت پرده حاشیه های دیدار ایران – چین است. گفته شده اطلاعات خاصی از تخلفات ایران در این دیدار توسط داخلی ها برای فیفا گزارش شده در حالی که نیاز به این کار نبوده. وقتی بازی مستقیم پخش می شده و خبرنگاران داخلی و خارجی زیادی در استادیوم آزادی حضور داشتند دیگر هیچ چیز از چشم های تیزبین خبرنگاران دور نمی ماند.
در عین حال یک منبع آگاه در فدراسیون فوتبال با تایید ایمیل فیفا به خبرگزاری میزان اعلام کرد:« فدراسیون جواب ایمیل محرمانه فیفا درباره برگزاری جلسات و بازرسیهای انجام شده را داده و تاکید داشته این بازرسیهای درون سازمانی توسط خود فدراسیون فوتبال صورت گرفته و هیچ دخالتی در امور این مجموعه انجام نشده است.»
در خصوص حواشی به وجود آمده در بازی ایران – چین مهدی تاج به درستی احساس خطر کرد و تلاش کرد بیش از هر اتفاق تلخی برای فوتبال ایران همه را متوجه حساسیت فیفا نسبت به پرتاب ترقه و دیگر اشیاء به زمین، لیزرپرانی به صورت بازیکنان حریف و... نماید.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی