۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در جدول ارزشمندترین بازیکنان هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا مهاجم ملی پوش پرسپولیس جای خود را به هم تیمی اش داد.

مسلمان جای طارمی را گرفت

به گزارش خبرورزشی، کنفدراسیون فوتبال آسیا با بسته شدن پرونده هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا جدول ارزشمندترین بازیکنان این هفته را منتشر کرد که این بار از بین بازیکنان نماینده های ایران در این تورنمنت تنها هافبک بازیساز پرسپولیس موفق شد در بین برترین های هفته قرار بگیرد.
در شرایطی که پرسپولیس مقابل الریان در ورزشگاه آزادی تن به تساوی بدون گل داد محسن مسلمان هافبک جنگنده و بازیساز این تیم با کسب میانگین نمره 8 توانست در جایگاه هفتم برترین بازیکنان هفته قرار بگیرد. در جدول منتشر شده مسلمان با 65 پاس و دو شوت به دروازه الریان توانست بهترین آمار ممکن را از خود برجای گذاشته و ارزشمندترین بازیکن ایرانی آسیا لقب بگیرد.
ورود مسلمان به این جدول در حالی رخ داد که مهدی طارمی با از دست دادن ضربه پنالتی و همچنین موقعیت های بیشمار گلزنی بهترین فرصت برای ادامه حضور در جمع ارزشمندترین بازیکنان آسیا را از دست داد تا جای خود را به هم تیمی اش بدهد. در صدر جدول ارزشمندترین بازیکنان هفته چهارم کو سئونگ بوم مهاجم سوون سامسونگ کره جنوبی قرار دارد که میانگین امتیاز 9.3 از 10 نمره را با دو گل زده، 50 پاس و 3 شوت به دروازه کسب کرد.
نکته جالب این که عمر باری دروازه بان ملی پوش الریان هم توانست میانگین 8.3 از 10 امتیاز را کسب کرده و بهترین گلر آسیا در هفته چهارم معرفی شود. باری در مصاف با پرسپولیس 6 سیو عالی، 50 پاس و دو بار مشت کردن موقعیت های گلزنی پرسپولیس این امتیاز را به خود اختصاص داد تا مشخص شود شاگردان برانکو نتوانستند دیوار بتنی این گلر دو ملیتی را بشکنند.
نکته دیگر این جدول به حضور پرشمار بازیکنان غرب آسیا نسبت به شرق آسیا در جدول ارزشمندترین بازیکنان برمی گشت که برای اولین بار در این فصل رخ می داد تا جایی که حضور 5 بازیکن از تیم های غرب قاره در میان 8 بازیکن ارزشمند این هفته نشان از درخشش فوق العاده آنها نسبت به رقبای خود داشت.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی