نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟
۰
شنبه ۲۶ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۶
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

شهرام محمودی روی حرفش ماند تا كولاكوویچ لیست اردونشینان را بدون او ببندد. پشت خط زن ملی‌پوش بعد از المپیك تصمیمش را برای خداحافظی گرفته بود. با این حال ایگور كولاكوویچ سرمربی جدید تیم ملی اواخر اسفندماه در جلسه‌ای به او پیشنهاد درمان و تمرین كنار تیم ملی را داده بود، بدون مسابقه اما این پیشنهاد هم محمودی را وسوسه نكرد. هرچند قول داده بود به آن فكر كند اما در آخرین روزهای سال گفته بود: «قاطعانه نمی‌خواهم برگردم.» بالاخره دو، سه روز قبل از شروع اردو هم در تماسی تلفنی به امیر خوش‌خبر سرپرست تیم ملی والیبال گفته بود: «برنمی‌گردم.» خوش‌خبر در این‌باره می‌گوید: «شهرام در تماسی گفت ترجیح می‌دهم به اردو نیایم. اگر بیایم، شاید به خاطر شدت مصدومیت‌هایم دیگر نتوانم در لیگ هم بازی كنم. از طرفی نمی‌توانم به اردوی تیم ملی بیایم و بازی نكنم. با این شرایط ما هم اصراری برای حضور بازیكنی در اردو نداریم.»

محمودی، غايب بزرگ اردو

به گزارش خبرورزشی٬ وقتی نیامدن او جدی شد، ایگور كولاكوویچ، جواد حسینآبادی را هم از سهشنبه به جمع اردونشینان اضافه كرد تا حداقل با امیر غفور و رضا قرا سه بازیكن قطر پاسور داشته باشد. هرچند امیر غفور هم همچنان مصدومیتش كاملاً خوب نشده و از امروز زیر نظر سیامك افروزی پزشك تیم باید درمان را ادامه دهد. سرپرست تیم ملی والیبال پیشنهاد كولاكوویچ را تنها به خاطر خود محمودی میداند: «سرمربی تیم ملی تنها به خاطر خود شهرام پیشنهاد درمان و تمرین كنار تیم ملی را داد. برای اینكه شهرام شرایطش را در تیم ملی بهبود ببخشد. حالا كه تصمیم گرفته نیاید، ما به حرفش احترام میگذاریم.»

با اینكه نبود شهرام محمودی، شاید پاشنه آشیل تیم ملی والیبال محسوب شود اما به گفته خوشخبر، سرمربی تیم ملی اصلاً نگران نیست: «درست است كه شهرام با تجربیات زیادش كمك زیادی به تیم ملی میكرد اما امیر غفور هم در این پست تجربه خیلی خوبی دارد. كولاكوویچ هم خیلی نگران نیست و خیلی راحت نیامدن شهرام را قبول كرد. البته كه تغییر نسل تاوان هم دارد اما ما غفور و قرا را داریم كه تجربه بازی در تیم ملی را دارند.»

با غیبت ستاره تیم ملی والیبال، ایگور كولاكوویچ سرمربی تیم ملی والیبال كه كارش را برای لیگ جهانی 2017 با 14بازیكن جوان استارت زد، بعداز پنج روز با كشیدن خط قرمز روی اسم پوریا یلی، سعید شیرود و مرتضی شریفی، 11 نفر دیگر را برای اردوی اصلی نگه داشت. اردویی با حضور والیبالیستهای باتجربه. مرد مونتهنگرویی با پایان تمرینات در جلسه با اردونشینان ضعف و قوتهایشان را برایشان شمرد. با اضافه شدن 11 نفر جدید، سعید معروف، محمدطاهر وادی، فرهاد سالافزون، جواد حسینآبادی، رضا قرا، امیر غفور، فرهاد نظریافشار، فرهاد قائمی، مجتبی میرزاجانپور، میلاد عبادیپور، محمدجواد معنوینژاد، محمد موسوی، عادل غلامی، سامان فائزی، مسعود غلامی، مهدی مرندی، مصطفی حیدری، پوریا فیاضی، علی شفیعی و محمد فلاح از ساعت 11 صبح امروز زیر نظر كولاكوویچ و دستیاران ایرانیاش؛ پیمان اكبری، سعید رضایی و دانیل میسیچ مربی بدنساز كارشان را شروع میكنند. 20 بازیكنی كه لیستش را 31 اردیبهشتماه فدراسیون برای لیگ جهانی به FIVB میدهد. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی