نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - سپاهان؟
۰
چهارشنبه ۳۰ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۴
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

از همان ابتدا مشخص بود که بحث تمدید قرارداد ۵ ساله با برانکو یک شو از سوی مدیران پرسپولیس بوده و آنها می‌خواهند از محبوبیت این روزهای سرمربی کروات نزد هواداران استفاده كنند. ابتدا خبر از تمدید قرارداد 5 ساله برانکو شد و حتی برخی از منابع غیررسمی این تمدید قرارداد را 10 ساله اعلام کردند!

پرسپولیس در طول دو سال گذشته مدیرعامل نداشته و مشکلات مدیریتی باشگاه هم تحت تأثیر نتایج خوب تیم کمتر به چشم آمده است. بحث نقل و انتقالات باشگاه به خصوص بحث خرید بازیکنان اوکراینی، مشکلات به وجود آمده با سامانه پیامکی، خائن نامیدن عالیشاه و نوراللهی، بحث شکایت ژوزه و کمکهای مردمی بابت این پرونده! و ... همه مشکلاتی هستند که اگر پرسپولیس نتیجه نمیگرفت و قهرمان نمیشد، قطعاً صدای هواداران پرسپولیس را بابت مدیریت باشگاه درمیآورد.

اما حالا که پرسپولیس قهرمان لیگ شده، دست زدن به مدیریت کار آسانی نیست و این کار زمانی سختتر میشود که این تیم مدیریتی نشان دهد برنامهای بلندمدت دارد و پشت مربیای پنهان شود که این روزها محبوبتر از هر زمان دیگری است.

مدیران فعلی پرسپولیس در زمان وزارت محمود گودرزی بر سر کار آمدند و وزیر فعلی شاید بخواهد گزینه مورد نظر خود را رأس کار بیاورد ولی با این كار مديران كه مدعی شدهاند میخواهند 5 سال قرارداد مرد محبوب این روزهای پرسپولیس را تمدید کنند، جابهجایی آنها کمی سخت خواهد بود و حتی شاید غیرممکن!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - سپاهان؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی