نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
۰
چهارشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۱
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تا هفته پیش، یك اردبیل بود و علی دایی، یك اردبیل بود و حسین رضازاده اما یك‌دفعه همه چیز تغییر كرده، اردبیلی‌ها كه قبلاً برای فوتبال و وزنه‌‌برداری سر و دست می‌شكستند، 8 روزی است یك ساعت قبل از شروع مسابقه ایران در رقابت‌های قهرمانی آسیای زیر 23 سال مردان دیگر جای سوزن انداختن در سالن 6 هزار نفری حسین رضازاده باقی نمی‌گذارند. بعضی‌ها مجبورند از جلوی در به خانه برگردند.

والیبال محبوب مثل دایی

به گزارش خبرورزشی، آنهایی هم كه در سالن هستند برای والیبال طبل میكوبند، موج مكزیكی میدهندو دست میزنند. اتفاقی كه هیچكس فكرش را هم نمیكرد. تا جایی كه حمید حمودی، پاسور تیم امیدها، گفته: «میخواستیم خانوادههایمان را بگوییم بیایند اردبیل تا ما را تشویق كنند اما تماشاگران این شهر ما را سورپرایز كردند.» حتی خوان سیچلو، سرمربی تیم والیبال امیدها، هم از همان روز اول گفته: «تماشاگران اردبیلی فوقالعادهاند.»

جدا از استقبال پرشور تماشاگران، امكانات و سالن 6 هزار نفری حسین رضازاده همه را بهتزده كرده است. امكاناتی كه خیلیها آن را با حیرت تماشا میكنند و باعث شده تا شانس میزبانی رقابتهای جهانی را برای این شهر قائل شوند. سعید درخشنده، ناظر كنفدراسیون آسیا در این رقابتها، میگوید: «من به میزبانی اردبیل برای این رقابتها نمره 100 میدهم. شك نكنید اردبیل با این شرایط میتواند میزبانیهایی در سطح جهانی بگیرد.» حالا اردبیلیها آنقدر از موفقیت این میزبانی خوشحال هستند كه ایوب بهتاج، مدیركل تربیتبدنی، میگوید: «داورزنی مشكلی درباره زیرساختها ندیدند. اردبیل برای اولین بار درباره تماشاگران برای مسابقات قارهای تست شد كه خدا را شكر با استقبال زیاد، سربلند بیرون آمدیم. من این نوید را میدهم وزیر بعد از تماشای شور تماشاگران OK را برای رقابتهای انتخابی قهرمانی جهان والیبال در مردادماه به ما بدهند.»

ونگساك، عضو كمیته داوران FIVB، هم توانایی اردبیل برای میزبانی مسابقات انتخابی جهان را تأیید میكند: «باید از برگزاركنندگان این مسابقه تشكر كنم كه همه چیز را خیلی خوب سازماندهی كردند. به نظر من اردبیل توانایی و ظرفیت مسابقات جهانی را دارد ولی درخواست مسابقات جهانی باید با موافقت كنفدراسیون آسیا و جهانی باشد، اگر آنها بپذیرند اردبیل میتواند میزبان باشد.»

 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی