نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟
۰
دوشنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۵
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

خستین ورزشگاه از مجموعه ورزشگاه های زیبا و مدرن برای جام جهانی 2022 قطر جمعه شب در فینال امیرکاپ به صورت رسمی افتتاح خواهد شد.

ملی پوش ایرانی در افتتاحیه ورزشگاه جام جهانی 2022

به گزارش خبرورزشی، مسئولان فدراسیون فوتبال قطر همان طور که وعده داده بودند مراحل ساخت و افتتاح 9 ورزشگاه مدرن برای برگزاری جام جهانی 2022 را از دو سال پیش آغاز کرند و در اولین گام توانستند در موعد مقرر ورزشگاه زیبا و 60 هزار نفر خلیفه دوحه را تکمیل و آماده بهره برداری کنند.
ورزشگاهی مدرن با امکانات خاص از قبیل سیستم خنک کننده و تهویه مطبوع برای میزبانی از بازی ها در گرمای خردادماه تا نگرانی ها از این بابت به حداقل برسد. ورزشگاه خلیفه به عنوان استادیومی مدرن در یک مجموعه بسیار  زیبا و دیدنی در جنوب دوحه ساخته شده که برای تکمیل آن کارگران مجبور بودند در دو سال گذشته در سه شیفت کاری حضور داشته باشند.
با تکمیل این پروژه اتحادیه فوتبال قطر تصمیم گرفت در فینال امیر کاپ که جمعه شب میان دو تیم السد با الریان در ال کلاسیکوی دوحه برگزار می شود طی مراسمی خاص از ورزشگاه خلیفه رونمایی کند تا از نظر تبلیغاتی و رسانه ای هم یک گام پیش باشد. ورزشگاه خلیفه با طراحی زیبا داری سقفی منحنی شکل است که از این ورزشگاه به عنوان نماد جدید شهر دوحه در حاشیه خلیج فارس نام برده می شود.
به این ترتیب مرتضی پورعلی گنجی مدافع ملی پوش ایرانی باشگاه السد با حضور در ترکیب این تیم قطری در فینال امیرکاپ اولین بازیکن فوتبال ایران خواهد بود که در ورزشگاه های میزبان جام جهانی 2022 به میدان خواهد رفت. مدافعی که با توجه به شرایط سن و سالی می تواند یکی از حاضران در این تورنمنت بزرگ به همراه ایران لقب بگیرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی