نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟
۰
یکشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۵
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تیم العین امارات یکی از بهترین تیم های حال حاضر آسیا است واستقلال بدون تردید روز سختی را برابر این تیم تجربه خواهد کرد.

ستاره های العین برابر دو ستاره های آسیا

به گزارش خبرورزشی، العین در ترکیب تیم خود ستاره هایی دارد که هر کدام می توانند در دقایقی از بازی جریان بازی را عوض کنند و بی تردید علیرضا منصوریان برای مهار بازیکنان تاثیرگذار حریف برنامه ویژه ای دارد، برنامه ای که اگر عملی شود می تواند استقلال را به حضور در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا بسیار امیدوار کند.
مسی آسیا علیه خط دفاع استقلال
عمر عبدالرحمن بدون تردید یکی از تاثیرگذارترین بازیکنان حال حاضر آسیا است. کاپیتان العین که به مسی آسیا معروف است، آنقدر تکنیکی است که یک نفره می تواند خط دفاع حریفان را به هم بریزد. اگر استقلالی ها بتوانند فردا او را از کار بیندازند، می توانند به حضور در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا حسابی امیدوار باشند.
قاتلی به اسم شمیرانی
العین در خط حمله خود ازیک مهاجم عربستانی بسیار خطرناک بهره می برد. ناصر الشمیرانی بازیکنی است که در نیم فصل دوم لیگ امارات از الهلال عربستان به العین آمد. شمیرانی در مجموع 75 بازی که برای الهلال به میدان رفته 45 گل زده است و در العین هم در 9 بازی موفق به زدن 7 گل شده است. شمیرانی تا کنون 75 بازی برای تیم ملی عربستان برگزار کرده است وموفق شده 19 گل به ثمر برساند.
لوکاس فرنداندز برزیلی و قدرت بیشتر العین
العین در پست وینگر خود از یک بازیکن برزیلی خطرناک به نام لوکاس فرنداندز بهره می برد. بازیکنی که بیشتر دوران فوتبالش را در کاشیما ژاپن پست سرگذاشته است و در 78 بازی 23 گل زده است. او از سال 2016 ، 34 بازی برای العین انجام داده است و در این بین موفق شده 14 گل بزند و آمار بسیار خوبی دارد.
سیم خارداری از کره
العین در پست هافبک دفاعی تیم خود از لی میونگ جو بهره می برد، بازیکنی که بخش عمده ای فوتبالش را در تیم پوهانگ کره بازی کرده است و در 80 بازی 17 گل زده است. او از سال 2014 به عضویت العین درآمده است و در 54 بازی 8 گل زده است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی