نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در حالی که انتخاب علی کریمی به عنوان سرمربی نفت مراحل پایانی خود را سپری می‌کند به نظر می‌رسد دستیاران وی در این تیم از حالا مشخص شده‌اند.

کریمی با مربی خارجی استارت می زند

به گزارش خبرورزشی، علی کریمی کاپیتان اسبق تیمهای پرسپولیس و تیم ملی فوتبال کشورمان در چند روز اخیر مذاکرات فشرده و مثبتی با مسئولان باشگاه نفت تهران برگزار کرد و به نظر میرسد طی یکی، دو روز آینده رسماً از سوی این باشگاه به عنوان سرمربی جدید معرفی شود. چرا که مذاکرات روند خوبی داشته و هم کریمی و هم مسئولان باشگاه نفت نسبت به این همکاری مشترک خوشبین هستند. انتخاب کریمی به عنوان سرمربی نفت به نظر میرسد قطعی شده مگر اینکه اتفاق خاصی بخواهد در این بین رخ دهد.

این در حالی است که علی کریمی در حال انتخاب اعضای کادر فنی و دستیاران خودش است و تا اینجا مذاکراتی با مجید صالح مربی اسبق استقلال و علی انصاریان پیشکسوت باشگاه پرسپولیس هم انجام داده است تا این دو نفر به کادر فنی نفت اضافه شوند.البته برای انتخاب مربی دروازهبانان نظر کریمی استفاده از داود فنایی بود اما او شاید به پیکان یا تراکتورسازی برود و به همین دلیل کریمی در حال انتخاب چند گزینه است تا از بین آنها بهترین فرد انتخاب شود.برای انتخاب مربی بدنساز هم صحبت از فرهاد چیذری مربی بدنساز سابق تیمهای پرسپولیس و پیکان به میان آمده و باید دید در نهایت چه افرادی به کادر فنی نفت اضافه خواهند شد.

همچنین طی تصمیماتی که گرفته شده قرار است یک پیشکسوت مطرح به عنوان مدیر فنی در تیم نفت فعالیت کند و نامهایی مثل مهدی مناجاتی، علی پروین و ... هم به میان آمده است. از طرفی یک مربی خارجی و یک تمریندهنده حرفهای هم به احتمال فراوان به کادر فنی علی کریمی در نفت اضافه خواهند شد تا این تیم با شرایط بسیار خوب وارد لیگ برتر شود.

مسئولان باشگاه به کریمی قول دادند که مشکلات پیشروی باشگاه نفت برطرف شود و آنها هزینه خوبی برای تیم فصل آینده خواهد کرد تا نفت که نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا برای سال آینده است با قدرت در این مسابقات حاضر شود. این در حالی است که در چند وقت اخیر شایعات عجیبی مبنی بر انحلال یا واگذاری باشگاه نفت به گوش میرسید که با این شرایط به نظر میرسد این مسائل تمام شده و آنها به دنبال این هستند تا شرایط خوبی برای کریمی در تیم نفت فراهم کنند. 

قرار است شاکله اصلی تیم نفت حفظ شود و بازیکنانی که با این تیم قرارداد دارند در صورت نیاز کریمی در نفت باقی بمانند اما احتمال اینکه نفتیها به دنبال بازیکنان اسمی بروند خیلی زیاد نیست چرا که آنها برنامه دارند که از بازیکنان مستعد در لیگهای دسته اول و دسته دوم در تیم استفاده کنند تا با استفاده از انگیزه و جوانی آنها تیم خوبی را آماده حضور در لیگ برتر هفدهم کنند. 

 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی