۰
جمعه ۱۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۴
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مربی جدید تیم ملی آرژانتین می‌گوید لیونل مسی از مربیگری او در تیم ملی کشورش خوشحال است.

سمپائولی: مسی هیجان‌زده است

به گزارش خبرورزشی، سرانجام آرژانتینیها به صورت رسمی خورخه سمپائولی را به عنوان سرمربی جدیدشان معرفی کردند تا این مربی برای بیرون آوردن تیم ملی کشورش از بحران تلاش کند.
در نخستین کنفرانس خبری سمپائولی به عنوان سرمربی آرژانتین گفت: «رویایم سرانجام تحقق یافت. همیشه رویای سرمربیگری تیم ملی آرژانتین را داشتم. ما باید تیمی بسازیم که به تاریخ فوتبال آرژانتین احترام بگذارد، به این منظور بیش از 100 بازیکن را زیر نظر داریم. بازیکنانی باید پیراهن این تیم را بر تن کنند که بتوانند کیفیت خود را به معرض نمایش بگذارند. ما آرژانتینیها مردمانی سختکوش هستیم. دور و اطراف من هم پر از افرادی است که تواناییهای بالایی دارند. میدانیم که کار سختی برای صعود به مرحله پایانی جام جهانی 2018 روسیه داریم، اما دست از تلاش نخواهیم کشید. تیم ملی آرژانتین تنها یک گروه از فوتبالیستها نیست، بلکه 40 میلیون آرژانتینی است. امیدوارم بتوانم کاری مهم برای فوتبال آرژانتین بکنم.»
سمپائولی در مورد نظر لیونل مسی درباره مربیگری او در تیم ملی کشورش هم بیان کرد: «ما بهترین بازیکنان جهان را میخواهیم که از بودن در تیم ملی آرژانتین حس خوبی داشته باشند. با لیونل صحبت کردم و باید بگویم او هم خیلی هیجانزده است. مهمترین چیز این است که مسی بازیکنانی سازگار در کنار خود دارد.»
سمپائولی درباره دعوت از مائورو ایکاردی هم توضیح داد: «دعوت از مائورو ایکاردی به دلیل عملکردش بوده است.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی