نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
۰
جمعه ۱۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۱
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بعد از شکست استقلال در برابر العین نسبت به توانمندی های علیرضا منصوریان تردیدهایی به وجود آمده است. با وجود اینکه این مربی جوان در فصل سپری شده به خوبی از بحران عبور کرد و از استقلال جوان و متحول شده یک تیم مدعی ساخت.

پسا شکست / مربی خارجی به جای علیرضا منصوریان

به گزارش خبرورزشی، البته دلواپسان استقلال و شاید هم دلسوزان برای جایگزینی مربی خارجی به جای علیرضا منصوریان دلایل خاص خود را دارند. اینکه حتی اگر استقلال در فصل آتی لیگ برتر مدعی قهرمانی باشد آیا می تواند در لیگ قهرمانان آسیا با ایده های این مربی از پس حریفان آسیایی بربیاید؟ سوالی که شاید پاسخ بله دادن به آن از سوی موافقین علیرضا منصوریان هم با قطعیت نباشد. 
یکی از دلایلی که موجب شده تا زمانی یکی از اعضای هیات مدیره و مخالف سر سخت علیرضا منصوریان حضور مربی خارجی در استقلال را به جای این مربی مطرح کند موفقیت پرسپولیس با هدایت برانکو است. در سال های اخیر این تیم با مربیگری داخلی ها ره به جایی نبرد حتی با علی دایی اما امروز با برانکو قهرمانی در لیگ برتر را به ویترین افتخارات اضافه کرده و در لیگ قهرمانان آسیا هم برای رفتن روی سکو فاصله ای ندارد. 
نکته قابل تامل در این بین این است که همه ی اعضای هیات مدیره چنین طرز تفکری ندارند. پندار توفیقی دبیر هیات مدیره کاملا موافق ادامه ی حضور علیرضا منصوریان در استقلال است و حتی می گوید باشگاه با این مربی دو فصل دیگر قرارداد دارد و به این قرارداد پایبند است. حتی زمزمه جدا کردن مهدی رحمتی از استقلال به خاطر گل های بدی که می خورد رد شد و اذغان شده او در دو فصل آینده کاپیتان تیم استقلال خواهد بود و استقلال او را از دست نمی دهد!
این ها نشان می دهد اعضای هیات مدیره استقلال در حال حاضر دو دسته اند. مخالف و موافق. این در حالی است که زمزمه هایی مبنی بر تغییر در هیات مدیره باشگاه استقلال به گوش می رسد. این تغییرات خوب یا بد زمان را از استقلال می گیرد و درست روزهایی این بحث ها مطرح می شود که  فصل نقل و انتقالات برای استقلال آغاز شده است. 
استقلال کلی قرارداد تمام شده دارد و برای جذب بازیکن جدید هم هیچ قدمی برنداشته است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی